2013. május 18., szombat

Random baromságok

Megkérdeztem, a fémdetektor becsipog a csípőprotézisnél. Gondoltam jobb, ha tudjátok... A biztonságis srácot faggattam a témáról az Aréna moziban, mert hol máshol nézze meg az ember az új Trek filmet, mint IMAX-ben.

ZEN macska

A Star trek online-ban pedig szintet léptem, most már parancsnokhelyettes vagyok. :D Kaptam is egy Constitution class hajót :D A névválasztáson viszont nem gondolkodtam olyan sokat, pedig lehet, kellett volna. Épp ma jutott eszembe, hogy a Zuul jobb lett volna. :D Mindegy, most már marad Ecto-1. Kövinek olyan hajót akarok, mint az új filmben az a drabál állat, amit a srácok leamortizáltak a végén. :D :D :D

Sceptical dog
Az öreg nénik nem tudják kinyitni a vonatkocsik ajtaját. Ahelyett, hogy lenyomnák azt a nyamvadt kilincset, csak bökdösik az ajtót. Nekem viszont nem szabad kilincsekhez nyúlkálnom, mert mindig a kezemben maradnak.
A vizipipázás is egyfajta művészet :D






Boboval olyan jól össze tudtunk öltözni :D

Állítólag Bon Jovi séróm van ezen a képen

Az a bringás cucc a kezemen jó szolgálatot tett a Rám-szakadékban

Na, ennél összefüggéstelenebb marhaságot rég hordtam már össze, de jelenleg kutatást végzek. :D :D :D

Amúgy a Ghostbusters játékban az Unionista szellemek a saját fejükkel lövöldöznek :D :D :D

Majd nemsokára írok normális posztot is :D

1 megjegyzés: