2012. december 29., szombat

Napi kalózkodás

Idén elmaradt a karácsonyi üdvözlet. Nem sok ünnepi hangulat szorult belém az idén, még talán a szokásosnál is kevesebb, így aztán nem is erőltettem a dolgot. Csak azért, mert elvárás, meg nem akarom, az úgy nem szívből jövő... vagy, hogy is mondjam...
Voltam viszont testvérbátyámnál, meg is tárgyaltuk a miértjét, meg amúgy sok minden egyebet is. Jó volt kicsit dumálni, lehet, többször kéne feljárnom. Hozzá elmenni még nem is annyira költséges dolog, mint haza, Téténybe.

Na, mindegy, a dolog, ami miatt írok, az a francbukk. Állítgattam ma az alkalmazásokat (jobban mondva törölgettem őket), mert valamelyik magas IQ-val megáldott rokon küldött valami játékfelkérést, én hülye meg rákattintottam, gondolván, behozza az alkalmazás menüt, ahol is én szépen visszautasítom. Hát nem... Végül is a vége az lett, hogy a 2009 óta kipróbálgatott alkalmazásokat és játékokat, szám szerint 192-t töröltem a fenébe. Persze a f@szbúk biztosított róla, hogy ettől függetlenül még hozzáférnek az adataimhoz....

Végül is nem izgat, annyi adatot nem osztottam meg, azt a maradékot pedig bárki, bárhol és bárhonnan elcsenheti, így aztán nem dől össze a világ.

Na, aztán áttértem a nyelvi beállításokra, és jelen pillanatban kalóz-angol az arckönyvem.  Gyorsan össze is gyűjtöttem pár finomságot. Nem igazán értek mindent, van, amit csak emlékezetből pakolok össze, de a java már megvan.

Először is amikről nem csináltam képeket (képek is vannak, igen)

XY changed 'er jolly roger - XY lecserélte a profilképét (Jolly roger, LOL)
X shots o' rum ago - X perce osztotta meg a valamijét (képét pl... Rossz az, aki rosszra gondol... Egyébként meg ha pl 56 perce történt a megosztás, akkor 56 felessel ezelőtt?? Szerintem annak keményen detox lenne a vége, meg aztán koporsó. :D :D :D)
'bout X turn o' yer hourglass ago - kb X órája osztotta meg a szintén valamijét
Blabber t' yer mates - Megosztás
Arr! - like
Looted from th' portrait book - valakinek a valamijét megosztani
XY  be eyein' this with pleasure. - XY-nak tetszik a valami
X scallywags be enjoyin' this. - ennyi embernek tetszik az akármi
XY hung a portrait on WZ's Plank - XY megosztott egy (ez esetben) képet WZ üzenőfalán


 Na, aztán a képek:

Ez a (mint azt élő, s élettelen egyaránt láthatja) baloldali kis menü. Az "összes"-re nagyon találó a Spy it all, valamint a csoportok "Crews" elnevezése is aranyos. :D


Mi jár a fejedben és a többi


Azt hiszem, ehhez sem kell különösebb kommentárt fűznöm


Hónapok "kalózul". A "month o' showers" abszolút igaz a májusra, legalábbis ami a népi hiedelmet illeti. Manapság egyre szárazabbak a hónapok. :/


A Weigh in a hozászólás akarna lenni, bár erre rá nem jöttem volna magamtól. :D


Ez megint csak nem igényel hozzáfűzni valót


Ez, amikor az idővonalat böngészi valaki, a felső menüsor.




Tudom, egyszerűbb lett volna, ha nem ilyen kis kivágásokat csinálok, de akkor sokkal több minden látszódott volna, amit pedig adatvédelmi okokból kifolyólag (mert én, ellenben a francbukkal, tudom, mi az) nem akartam. Ez pedig gyorsabb volt, mint kisatírozgatni mindent.

Na, hát remélem, hogy tetszik. :D Szerintem aranyos. :D Nem minden evidens és szokni is kell egy kicsit, de nem kizárt, hogy így hagyom. Legalább leljem valami örömömet is ebben a nyavalyás oldalban, ha már hozzá vagyok láncolva. :D

Ezzel elleszek egy darabig, azt hiszem. :D

3 megjegyzés:

  1. Az a Károlyi Kolesz-ikon állat a metálvillával. :D

    VálaszTörlés
  2. Ha csak fele olyan állat lenne a koli, mint amilyen a fészbúk ikonjuk, akkor lehet, nem menekültem volna el 2 hét után. :D

    VálaszTörlés