2012. március 26., hétfő

Can i haz a moment of your time.....

 ...to talks about our lord Jesus Christ?

Bocs a macskás-rosszangolért :D Ezt egy képen láttam, amit a 9gag-en találtam úgy 2 hónapja. :D
Csak ezért választottam ezt címnek, mert pár napja elkaptak a jehovisták és "olvasmányt" akartak nekem adni. :D

Rajtuk kívül elkapott a tavaszi fáradtság is. Olyan vagyok, mint egy zombi, igazából csak fetrengni lenne kedvem, de azt sokat és egész nap, pedig annyira jó meg szép idő van most, hogy bűn lenne. Mindegy, igazából nem vagyok még elkésve semmivel, a jó idő marad még, úgyhogy  majd.... :D :D :D :D

Van némi hírem lovaglás terén is, arról már úgyis rég számoltam be. :D
Semmi extra igazából, csak készült pár kép Bobóról is, róla pedig régóta ígértem már. Most minden második héten rajta csücsülök, hogy szokjam egy kicsit az ő ügetését is. Emlékeztem rá, hogy Ziziről van kép a blogon, de Bobóról nincs, sőt, róla egyáltalán nincs, úgyhogy felhergeltem a jónépet, tessék néhány fotográfiát készíteni a lóról. :D

Egyébként tényleg semmi extra. Ügetünk, vágtázunk, iskolalovaglunk... Nemsokára "beüzemeljük" az új edzőt, de egyelőre a lovaknak is szokniuk kell őt. Múlt héten ő lovagoltatott... Nem kicsit volt izomlázam...

Vágtáztunk és nem sikerült a Bobót mindig kitessékelni nagykörbe így aztán a fizika gonosz oldalát volt szerencsém megtapasztalni. :D
Nah... pár kép. :D

 Szóval Ő Bobó. Nem teljesen fekete, ahogy megtudtam, meg asszem már írtam is, nyári feketének hívják ezt a színt. Szerintem lesz olyan kép itt azok között, amiket betettem, ahol látszik valamennyire, hogy barnás árnyalatú. :D De pl télen egészen fekete. :D Nyárra megbarnul. :D
 Itt nem vagyok részeg, csak "féllovardázom." :D
Férjuram szóvátette minap, hogy mikor iskola lovaglok, csak átváltást, átlóváltást, ésatöbbit csinálok, nagykört egészen ritkán, de pl kiskört és nyolcast meg egyáltalán nem. :D Hát.. Ezekről úgy megfeledkeztem az idők során, de most legutóbb csináltam kemény 1 azaz egy kiskört. XD
Itt, ahogy nézem, látszik a hasánál, hogy barnás. :D
 Fenyőtű ment a számba, vagy szőr... :D Utóbbinak nagyobb a valószínűsége. Amúgy szerintem Bobó tök jól megy a cuccom színéhez. :D A fekete pulcsi alatt egyébként szokott lenni hidegebb napokon egy piros hosszú ujjú póló is, ha nagyon hideg van, akkor piros sál is, a kesztyű pedig alap felszerelés.... Kicsit úgy szoktam magam érezni, mint egy kisördög. :D Bobóval a seggem alatt meg mint az Apokalipszis egy lovasa... (Tekintettel arra, hogy vasággyal vagyok 52 kiló, az Éhinség passzol hozzám a legjobban.)
 Hát, itt most észrevettem, hogy lekaptak, nincs mit hozzáfűnöm a képhez. :D A kobak, csak hogy írjak is valamit, kezd az agyamra menni, de a szó legszorosabb értelmében. fel szoktam venni alá egy hajpánot, hogy ha már elszorítja az agyamba menő vérereket, legalább ne érezzem. :D
Tervbe van véve egy kobak vétele..... (Meg lovas csizma hehehe)
Segítsük az új generációt és azok hordozóit.... Néha elbambulnak a kisasszonyok és azt hiszik, majd én felültetem őket a lóra, oszt olyankor majd' áűtesnek a ló túloldalára... hahahah, most mondtam egy viccet. :D
De amúgy tényleg. :D nem figyelnek és vagy a nyakamba akarnak esni, vagy le a lóról. :D
Nah, hát ennyit Bobicsekről, igyekszem gyakrabban (tekintve a tavasz megérkeztére) több képpel szolgálni, ami a lovaglást illeti, mostmár nem kell attól tartani, hogy a paparazzo ujja odafagy a gombhoz. :D :D :D :D








És akkor egy kis suli. :D Gyűjtöttem nektek egy kis aranyköpést kedvenc tanárbácsinktól. :D
Történet: Foggggalmam nincs, hogy ezt honnan szedte, de óra elején, ahogy szokásosan fel-alá rohangált, mint egy mérgezett egér, az ablak közelében egyszer csak felkiáltott: "Büdös életbe, citromszag van, vagy ecetsav... mégha belőlem jönne, de nem....." Én mondjuk filóztam rajta egy sort, nem tudom eldönteni, mi lehetett az, mert mérőmódszerek előtt Földtudományis óra volt, azelőtt meg csillagászat, mindkettőn bent voltam, de nem történt semmi olyan, ami citromszagot eredményezett volna. :D (hacsak nem mat módszereken Mátrix Iván, de nem tudom, hogy az most csak papíron van-e a Budó teremben, vagy ténylegesen. :D) 
Úgy óra közepe felé kicsit regélt arról, hogy ez a fizikai mérőmódszerek tulajdonképpen minek is indult volna. Tudni illik, ez egy gyakorlati óra, mégis előadás szaga van, hát sikerült megtudni, miért. Történt ugyanis, hogy Péter atyánk kitalálta (magyarán Aranyköpés tanárúr), hogy legyen egy ilyen gyakorlat, ahol számítógép előtt, excelt használva tudunk dolgozni a mérésekkel. Úgy volt, hogy kiépül egy új számítógép park, erre alapozta ő ezt az egész gyakorlatot, de addig addig kavarta az egyik tanszék a dolgot, míg nem lett belőle semmi.

"....Egy másik tanszék, nem mondom meg, hogy az Elméleti Fizika az"

Ez a beszólás kb olyan volt, mint amikor angolra jártam és Endre a tanárunk mindig mesélt poénos történéseket és mindig mondta, hogy " Hát volt egy olyan eset az egyik volt osztályomban, ahol egy srác, nevet nem mondok -Kovács Ákos- benyögte órán, hogy....."

Jah kis plusz: Aranyköpés tanárúr a gyökvonást úgy mondja: "Gyökön rúgjuk"

Mesélt arról is, mennyire nemtörődöm a mai hallgatók háromnegyede, különösen (és ezt nem győzi hangsúlyozni) a külföldi hallgatók, akik idejönnek, befizetik az ezer eurót félévente és azt hiszik, hogy ők a kiscsászárok, a tanár orra előtt telefonálnak, rejtvénytfejtenek és a többi. Ebből kifolyólag ő két kezét összeteszi, hogy mi (magyar állampolgárságú hallgatók) csak hallkan beszélgetünk és a felső sorokban sudokut játszunk, persze előszeretettel sokkolja a diákokat azzal, hogy keresztbeteszi a karjait. :D
Mindegy, az a lényeg, hogy valakikre rászólt amiért beszélgettek és ennek kapcsán benyögte: "Fölveszünk ilyen böfögés, hányás kurzusokat mint jazz történet, csillagászat -na jó azt pont nem-....."
Ugyanis ő tartja a csillagászatot is. :D

Kis káromkodás tőle: "Az oldott anyag molekuláris dekadikus extinkciós koeficiensét!"

Csillagászaton múlt héten az Égi mechanikát vettük. Nem volt nagy anyag. de ahogy ő fogalmazott, kissé "Magzatelhajtó hatású" volt. :D
Nem kér vissza vizsgaán sokat, mindössze a pirossal bekeretezett képleteket. Le sem kell vezetni őket, csak tudjuk, hogy a P a pericentrum távolság az e meg az excentritás ésatöbbi, úgyhogy egyáltalán nem nagy az elvárása végülis szabadon választható tárgy és bárki felveheti, akit érdekel, de volt egy képlet, mégpedig az N-test probléma általános megoldóképlete, ami egy, a többihez képest combosabb volt és egy csaj szóvá tette, hogy itt nem mindenki fizikus-csillagász-atyaúristen, és ezt úgy nem kéne....
Reakció: "Az N-test probléma általános megoldóképlete rosszab, mint a kelta rovásírás úgyhogy akkor ezt XY (nem emlékszem a csaj nevére) kedvéért kivesszük, ezt nem fogom kérni"
(mellékesen és halkan meg szolidan, de úgy hogy a hátsó sorban is lehessen hallani, még hozzátette, "csak tudnám, mit keresnek itt bölcsészek....") :D :D :D

Amúgy meg tényleg nem értem... Csak be kellene seggelni azt a képletet is, úgy, mint a többit. Annyi a vétke ennek az N-testesnek, hogy nem pépereszerkoszinusvé hanem kicsit hosszabb. :D

Tegnap pedig a kozmológiát szidta: "A kozmológia a feketemágia és a szemenszedett hazugság mezsgyéjén mozog" :D

 És akkor közkívánatra:


Ő itt Aranyköps tanárúr. :D Telefonnal próbáltam becserkészni, annak pedig nem túl jó a minősége, és szegény Péter atyánk sem látszódik kimondottan, úgyhogy elnézést. :D



Ellenben, a honlapján, ahol a tananyagot tárolja és amihez bárki hozzáférhet (épp ezért van pofám ezt veletek megosztani) Van fent róla normális kép (még családi fotók is) úgyhogy Láss csodát világ!!!





Aranyköpés tanárúr, fiatalon és bohón és kicsit szőkén (mostmár barnább, és lassan szerintem meg is őszül, mert kiidegelik a hallgatók.) :D :D

És így néz ki manapság, családosan, barnán és szemüveggel. :D (A szemében ott a szikra: "Gyűűűlölöm a vindóóóózt, gyűűűűlölöm") :D :D :D :D :D :D

Ennyire futotta tőlem. :D Vinkó tanárúrról azaz "tudományos szocializmus" professzorról, vagy, ha jobban tetszik, csillagászattörténet atyáról is találtam egy képet (csináltam én is de az rémes lett....) Jófej, én őt is nagyon csípem. :D








Na, nem akarlak titeket tovább fárasztani. :D Szerintem legyen elég egyelőre, emésszétek a dolgot, én pedig gyűjtöm tovább a dolgokat. :D :D

van egy videó, amolyan "Mindentudás egyeteme" szerű előadás, amit szeretett József atyánk tartott, de az 2006-os.... ha kell, adok linket.


Fantázia és valóság - a science-fiction szerepe a modern természettudományokban a címe. :D

Napi filozófia: Ha léteznek párhuzamos Univerzumok, akkor léteznek merőlegesek is?

10 megjegyzés:

  1. Csúcs :D
    Azt észrevetted, hogy a ló kb. olyan magas, mint te? Póni-e vagy? :D:D:D Hát szóval ez nem egy angol igásló cca. 1 tonnás nettó súllyal, mi? :D

    Kicsit személyi kultusz-szaga van a dolognak, hogy így reklámozod a tanár urat... :D Ezért jár külön 5-ös? :D

    De örülök, hogy így tetszik az 1&M, hátha még hasznát is fogod tudni venni, az lesz ám csak az igazi tutiságosság :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Oltárt még nem emeltem neki, de lehet, hogy fogok...
    Hétfőn ZH-t irat. :D :D :D :D :D

    Amúgy Bobó egy karcsú ló, Zizinek pl sokkal szélesebb a hátrésze és magasabb is, de igazából a lényeg itt az, hogy a két ló egymásnak teljes ellentéte (még nemileg is XD ), így jóformán minden lehetőségre felkészülsz. :D

    VálaszTörlés
  3. Ja, egy kis házioltár a tanár úrnak :D :D Ahol minden reggel kakast áldozol neki. :D:D:D:D:D

    A lónak négy lába van, mégsem asztal. :D

    VálaszTörlés
  4. Ismét egy poszt, amin jókorákat vigyorogtam :-D

    Bobo tényleg pici és tényleg nem egészen fekete, ez szinte mindegyik fotón látszik, legalábbis az én monitoromon.

    Aranyköpés tanár úr meg fiatalabb, mint gondoltam, olyan 50 fölöttinek saccoltam a bölcsességei miatt, ezek szerint elszámoltam magam :-D

    VálaszTörlés
  5. Szereztem újabbakat is, ezúttal Hőtan bácsitól. Ebből a posztból úgyis sokminden kimaradt, van, ami feledékenységből, van, ami helyhiány miatt (nem akartam kilóméter hosszú bejegyzést írni, ígyis elég hosszú lett. :D ) Úgyhogy írom a folytatást, ott közszemlére bocsátom a dolgot. :D

    Bobó amúgy kicsit vaksi az egyik szemére. Az utóbbi időkben folyton behályogosodott (ly-nal írják ??? )a jobb szemecskéje. Szilvi csöpögteti neki, de kicsit javul csak, aztán megint begyullad. Zizinek meg feltört a háta legutóbb, de akkor majd a kövi bejegyzésben írok megint lovaglásról. :D (kilóméteres kommentet sem akarok írni. :D)

    Aranyköpés tanárúr meg, ha jól emlékszem 70-ben született, vagy akörül. :D Egyszer érdemes lenne beülnötök egy órájára, fenomenális. :D

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást a pacinak :)

    A taneró óráját meg vedd fel, vagy legalább egy részletét. Kiteszed a kis telefonodat, NEM RÁNGATOD, NEM RÁZOD, hanem szépen nyugodtan tartod, megtámasztod pl. egy padon, és rögzítesz pár percet. :) :) :)

    VálaszTörlés
  7. Ez nem is rossz ötlet, felvenni Aranyköpés tanár úr órájából egy keveset, ha szerencsénk van, éppen akkor aranyköp, amikor veszed a szavait :-D

    VálaszTörlés
  8. Akkor ez közfelkiáltással megszavaztatott :D

    VálaszTörlés
  9. Ugyan ezzel a módszerrel nem akartok pápának választani? Lenne néhány tervem, ami azt illeti. :D

    No, de akkor eleget téve a nép akartának, hétfőn nem, de azutáni hétfőn sem, viszont akkor 3 hét múlva előállok egy rövidke hangfelvétellel. :D

    VálaszTörlés
  10. Ugyan ezzel nem, de ugyanezzel talán :D :P

    3 hét? Bahh, addig hatszor elfelejted :D És mi különben is videót kérünk, nem hangot :D

    VálaszTörlés