2011. szeptember 5., hétfő

Első nap a suliban

Hogy lassan már közhelynek számító mondattal éljek. :D

Nah, hát drágáim, megvolt életem első egyetemista "munkanapja". :D Zengjünk hallelúját!

Marha jó dolog ez az egyetemesdi, én valami durvábbra számítottam (ami késik, nem múlik), a tanárok jófejek, kimondottan segítőkészek. :D Persze csak azok, akikhez én járok. Pár csoport társam pl ennek ellenkezőjéről számolt be. Csak, hogy egy példát említsek. Általános fizika gyakorlat: Srácot megvártam, mert nem talált vissza a kolihoz (ja, igen, rajtam kívül a harmadik fizikás koli lakó, akivel eddig találkoztam. :D ). Kérdem, milyen volt az ő fizikája, mert ő más tanárhoz vette fel a tárgyat. Aszondja, durva. Meg kell tanulniuk jövő hétfőre a görög ABC betűít nagy és kis betűvel, a definíciókat, amiket középsuliban vettek át fizikából és ha ez még nem lenne elég, így év elején, adott nekik pár számolásos feladatot is. :D

Koli reloaded: Első éjszakám a koliban nem mondható épp nyugalmasnak és pihentetőnek. Korán lefeküdtem, de amint elaludtam volna, beindult a tucc tucc. Kb beleremegett az ablak. Utána meg, az enyhén ittas -azért írom, hogy enyhén ittas, mert jobb szó nincs a dologra, max ocsmányabb- lakóközösség artikulálatlan és hangos beszélgetésétől volt zajos a szint.

Ekkor komolyan megfordult a fejemben, hogy félévkor, mikor már kialakultak a dolgok (értem ezalatt, hogy tudni fogom, mennyi pénzből kell gazdálkodnom / hó) elemgyek albérletbe. A másik dolog, ami miatt per pillanat ezen töröm kicsiny agyam velejét, hogy a kolit nem épp nekem találták ki. Ennél én kicsit függetlenebb vagyok...

A szobatársak amúgy jófejek nagyon, de nekem ez az egész túlzsúfolt.

(most is megy a tucc tucc, kezd most is megfájdulni a fejem ettől a monoton bumm bummtól)

Nah, úgy összességében eddig jó a dolog, majd meglátjuk, mi lesz a véleményem a vizsgaidőszakban :D :D :D :D :D

4 megjegyzés:

  1. Nah, kellett neked rongybicikli, kicsi Gizzancs :D

    De kitartást és sok sikert kívánok, aztán ha elkezdesz dolgozni a NASA-nal, ne feledkezz meg a haverjaidról sem, akik itt maradnak a pocsolyában, míg a te karriered szárnyalni fog, mint a griffmadár :D

    VálaszTörlés
  2. Minden tucc-tucc és koleszélet dacára - amit azonnal zárj ki az életedből, amint tudsz és irány egy albérlet -, életed legszebb évei közé fog tartozni ez a néhány az egyetemen. Élvezd ki minden pillanatát, aztán 10 év múlva ugyanúgy nosztalgiázhatsz majd, amikor egy ismerősöd belevág az egyetemi tanulmányaiba, ahogy most én :-))

    A vizsgaidőszak húzós, de csak az elsőt kell túlélni (túlélhető), utána már rutinosan fogod venni az akadályokat.

    Nem lesz itt semmi gond, nyugi :-)

    Márió: Addigra, mire Gizmo végez, lehet, hogy már a NASA is csak egy szép emlék lesz :-D

    VálaszTörlés
  3. Abban szinte biztos vagyok, hogy az elkövetkező pár év csúcs lesz. :D Már most van egy csomó ismerősöm, mindenki jó fej, a tanáraim (mert tegnap volt szerencsém megismerni még három, engem tanító tanárt)rendesek... A matek tanártól féltem egy kicsit, de ő is egy marha jópofa nő.
    Na, de erről szerintem írok egy bejegyzést, mert most van élmény bőven. :D :D :D

    VálaszTörlés
  4. Hajrá, ontsad csak a posztokat! :-D

    VálaszTörlés