2011. március 10., csütörtök

Mensön hírek #20

Szóval most ez van. :D

Még ennél a háttérnél is van egy két fényesebb hely, ahol a sárga szín beleolvad a környezetébe, de ennél sötétebb sárgát nem akarok. :D Lehet, megint csak más hátteret kéne néznem, de ez most tetszik. :D
A betűtípus meg csak egy rossz poén, bár nekem az is tetszik, de ha nem olvasható, vagy nagyon egybe folynak a betűk, szóljatok.... Úgyis csak próbaképp tettem be, ha nagyon nem jó, visszateszem a régit. :D

Nem is gondoltam volna, hogy ennyiféle betűtípus van. Ráadásul úgy, hogy az ékezetes betűket is rendesen megjelenítik. A gépen, ha találok egy aranyosat és beállítom msn-en, az ékezetesek helyett kockákat ír, meg mindenféle hülye szimbólumot.

Ha piktogrammokkal akarnék írni, akkor azt a búbánatos hülye betűtípust állítanám be, ahol kis koponyák vannak, repülők, meg mi egyebek. XD

Nah.... ha valami nem stimmel, akkor azt vágjátok hozzám. :D De csak finoman. :D

8 megjegyzés:

  1. Ahogy nézem, a vesszők összefolynak az előttük lévő betűvel.... vagy csak én látom így? :D

    VálaszTörlés
  2. Na, ez a variáció nálam pörfikt. A vesszők is jók, a szín is tökéletes. A hátteret meg ne bántsd (amíg meg nem unod :-P), nagyon mutatós :-)))

    Egyébként az nem baj, ha próbálgatod a betűtípusokat, nem az volt az észrevételem lényege, hogy ne változtass. Kísérletezz csak nyugodtan, úgyis szólunk, ha megvakultunk :-P

    VálaszTörlés
  3. Találtam háttérnek való képeket neked, ha majd egyszer nem férsz a bőrödbe. Nagyon szépek, ingyen letölthetők, 1600x1200-as méretűek, itt:

    http://www.computerfreewallpapers.com/wallpaper/Space-Art-Wallpapers-01/

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik a háttér, a szöveg pedig kifogástalanul olvasható :)

    VálaszTörlés
  5. OFF: Ide is ideírom: MEGVAN!!!!! Előkerült! Semmi baja, ép és egészséges!
    Nem volt mobilhálózat Japánban, és mivel ő mobilról internetezik, ezért nem tudott jelentkezni. Mostanra úgy tűnik, megcsinálták valamennyire a vonalakat, mert vagy háromnegyed órája bejelentkezett! XDDD Istenem, pedig már estefelé pityeregtem is... meg most is, csak most örömömben :-)))))))))

    VálaszTörlés
  6. Te meg iszonyú aranyos vagy, Gizmo, hogy így együtt aggódtál velem, nagyon jól esett :'-)

    VálaszTörlés
  7. Tegnap a nagy, cunamival egybekötött földrengés után nem jelentkezett az egyik japán barátom. Már mindegyik ottani ismerősöm interneten volt, hallatott magáról, csak a számomra legkedvesebb nem. Reggeltől éjjelig ettem a kefét, hogy mi van vele.

    VálaszTörlés