2011. február 17., csütörtök

Zizi

Ígértem képeket Zizirő. No, itt van pár. Készült ennél több is, csak vagy homályosak egy kicsit, vagy kretén fejem van. XD

Első körben: A buszpályaudvarról rögtön mentünk ki Heténybe, azért van rajtam utcai cucc. :D


Új dolgokat gyakoroltunk, úgyhogy most csak körbe körbe mentünk, viszont jó hír, hogy most nem törte fel a sejhajom a paci háta. :D

Valami nagyon poénos dologról volt szó, Szilvi általában szóval tartja a padawanjait, főleg az első pár óra alkalmával, hogy oldja a feszültséget. Utána meg csak azért, hogy a hangulat jobb legyen. :D

Look at my horse, my horse is amazing!

Fordultunk egyet. Ezt azért szoktuk csinálni, hogy szerencsétlen lónak ne csak az egyik oldala "használódjon" el. No meg persze a padawanok is beleszédülnének, ha folyton egy irányba haladnánk, ilyen körbe járkálós órákon. :D

A képen hiába látszik a hajam szőkének, nem vagyok az. XD Csak ilyen volt a fényviszony. XD



Összegezve: Egyre jobban élvezem az órákat, bár amikor hidegebb idő van, kicsit kellemetlen. Igaz az is, hogy Zizi hátán nem szoktam fázni, max a kezem egy kicsit. Viszont, ahogy leszállok, rögtön elkezdek dideregni. :D

A minden héten 1 óra még mindig nem akar összejönni, de azért igyekszünk. :D

Ha lesznek még képek, pl jövő héten, teszek be megint. :D


És egy grátisz kép, hogy ne csak Zizi legyen. :D



Ő ott Bobó. Rajta csak egyszer ültem eddig, hát, mit ne mondjak, elég rázós élményben volt részem. :D Neki aztán nem kell kétszer mondani, hogy ügetés. :D Középen pedig Szilvi, a mester. XD

Ha ezek után valaki kedvet kapott és Kecskeméten, vagy annak közelében lakik, akkor őt csak ajánlani tudom. :D




u.i.: A képekre érdemesebb rákattintani és úgy nézni, mert így aligha látszik belőlük bármi is. :D

9 megjegyzés:

  1. Azt gyakoroltátok, hogy nem kapaszkodsz a kantárba és térddel irányítod a lovat?

    Jók ezek a képek, még a hideg is látszik rajtuk. Zizi meg aranyos. Viszont szerintem fél év múlva már Bobó lesz a te paripád, addigra úgy belejössz az ügetésbe :-D
    Bobó fiú? Izé... mén? Esetleg herélt? És Zizi?

    VálaszTörlés
  2. Mikor fogsz vágtatni, és közben hátrafelé nyilazni? :D:D:D:D:D
    Olyan vagy a lovon, mint mikor légy száll egy orrszarvúra :D Mázlija van a paccernak, nem kell nagy terhet cipelnie :D

    VálaszTörlés
  3. Jah, azt gyakoroltuk. :D Zizi tündéri, egy lusta disznó, úgy kell rúgni, hogy ügessen már :D De imádni való. :D Bobó hapsi, Zizi leányzó, bár eredetileg én azt hittem, mindkettő fiú. :D Nem tudom, miért. :D Hogy Bobó herélt-e, azt nem tudom. :D De eredetileg mén. :D
    Maga az ügetés amúgy már megy, csak ez a felállósdi új egy kicsit. Bár lehet, hogy ha jobban belejövök, akkor tényleg Bobó lesz a nekem való, mert szeretek veszettül száguldozni. XD

    Opcsi, a hátrafelé nyilazással már poénkodtam, de amikor egyedül járkálok a lóval, inkább előre figyelek. Még. :D :D :D

    VálaszTörlés
  4. Én anno elkezdtem tanulgatni a lovas kaszkadőrködést, az még egy izgalmas dolog. Többek közt azt is megtanították, hogyan essen le az ember "szakszerűen", hogy ne törjön csont és hasonlók. Mert ugye balesetem az volt sok, meg sok emlékezetes nap a János kórház gyereksebészetén...

    VálaszTörlés
  5. Szilvi is szokott érdekes dolgokat mesélni. Ő mekkorákat esett, a tanítványai mekkorákat estek, de komolyabb baj még eddig nem történt.

    Mondjuk azt Szilvi is szokta mondogatni, hogy ha esünk, hogy próbáljunk meg esni, hogy ne a nyakunkat törjük ki, de nekem ez egyelőre még felfoghatatlan. :D Ha én mondjuk egy rossz mozdulatnál lefordulok a lóról, nem tudom, hogy lenne e annyi lélekjelenlétem, hogy emlékezzek arra, mit mondott erről. :D Szerintem úgy pofára esnék, ahogy az való. XD

    Kell -szerintem- legalább 2-3 esés ahhoz, hogy ne a frász törjön ki rajtam borulásnál, hanem tudjam kezelni a helyzetet. :D

    Minden esetre a lovas kaszkadőrködés izginek hangzik, lehet, majd pár év múlva megpróbálkozom vele. :D

    VálaszTörlés
  6. Hehehe... az ember ösztönösen esik, mégpedig úgy, hogy lehetőleg ne törje össze magát. Ezt az ösztönt pedig lehet tanulással, gyakorlással erősíteni, úgyhogy a pofára/fejre esés, és a nyakkitörés esélye minimális :-)
    Ne aggódj, Gizmo, az ember agya olyan gyorsan működik vészhelyzetben, hogy az alatt az egy-két másodperc alatt, míg lepottyansz paciról, százmillió dolog jut eszedbe. Ki tudja, talán még az esésről tanultak is XD

    A lovas kaszkadőrködésben addig jutottam, hogy hátrafelé is tudok lovagolni (nem a ló megy hátra, hanem fordítva ülök rajta - nem, nem a fejemen! :-P), és tudok menet közben 360 fokos fordulatot csinálni pacikán. Ennyi az összes lovas kaszkadőr tudásom XD Ja, meg arra is kaszkadőrök tanítottak, hogyan szálljak föl pacikára egyedül, kengyel nélkül.

    VálaszTörlés
  7. (OFF: Tettem egy linket a bla-bla blogos bejegyzéshez, akit érdekelnek az igazán szép, profi fotók, nézegesse :-)

    VálaszTörlés
  8. Én is szoktam fordulgatni a Zizin, meg érdekes dolgokat művelni. :D Sosem értettem, ennek mi a lényege, de nagyon élvezem :D
    Pl labdázni szoktunk.... üget a ló, én meg dobálom a labdát, meg átveszem egyik lábam alatt, aztán a másik alatt is... utána a ló nyakánál, stb :D Úgyhogy jópofa :D

    VálaszTörlés
  9. Ezek a mókák fejlesztik az egyensúlyérzéket, ez majd vágtánál és ugratásnál lesz igazán lényeges. No meg akkor, amikor majd terepen pacigolsz és váratlan események történhetnek. Csináld csak, hasznos, és még szórakoztató is :-)

    VálaszTörlés