2011. február 2., szerda

Februári első...

Azt hittem, ideggörcsöt kapok..... Játszottam a Robot Unicorn heavy metal verziójával. Az eredeti is jópofa, de az nekem ezek után túl rózsaszínfelhős, tündéri kis pónis játéknak tűnt.

A második "rémálomnál" jártam. Az első körben elértem 20 ezer pontot, a másodikban már 50 fölött jártam, erre az a hülye flash bővítményem összeomlott.

Gyorsan be is akartam nyomni az Instant No gombot, de az is flash, így kénytelen voltam használni a saját hangszálaimat.


Na jó, nem dőlt össze a világ! :D Ha ez lenne életem legnagyobb gondja, én lennék a legelégedettebb ember a világon. :D De a helyzet meglehetősen bosszantó volt. :D


Más most nem történt, úgyhogy nem is koptatom a billentyűzetet sokáig. :D

Kaptok zenét. :D



Éneklő Sith :D

Régen szerettem ezt a zenét. Most sem vetem meg, csak elég ritkán jut eszembe, hogy hallgassam. :D


Jah, a Lupának 7.-én lesz az 5. szülinapja. :D Csinálok neki tortát kutyaszalámiból. XD XD XD XD


Jajjj, majd elfelejtettem....





Szerintetek ez mi a jó francos fityfenét művel ott?

4 megjegyzés:

  1. Jééééé... tényleg! XD És milyen jó hangja van! És a zene is nagyon szép.

    Mit művel Darth Vödör azzal a flaska vízzel? Nem jövök rá...

    VálaszTörlés
  2. Akkor nem csak én nem értettem a viccet... :P

    VálaszTörlés
  3. Próbáltam kideríteni, ha már ennyi embert érdekel, mit is csinálhat Vader (amúgy ennyit a sötét oldal IQ-járól, és még te szeretnéd, hogy álljak át :P XD).

    Erre jutottam:

    A fényképet Daniel Bozhkov követte el, aki maga így kommentálta a művet: "Darth Vader próbálja megtisztítani a Fekete-tengert egy Brita szűrővel." XD

    VálaszTörlés
  4. Na, ebben az esetben tényleg ne kapacitáljanak senkit a sötét oldalra való átállásra. Ha ennyi eszük van... XDDD

    VálaszTörlés