2010. december 24., péntek

Azért talán mégis.... csak ma....

Nem kimondottan kötelességből, vagy csak mert így illik, hanem saját akaratból és -kivételesen- jó érzésből írok!

Hiába nem sikongatok a gyönyörtől, akkor is karácsony van, úgyhogy minden drágaságos hű olvasómnak boldog karácsonyt, sok ajándékot, rengeteg finom sütit és csak csínyán a likőrrel! :P

Emellett Tuvoknak sok boldog szülinapot is és sok kókuszgolyót! =D

Opcsi, Neked kitartást az unokatesókhoz! =D

Andi, azt hiszem, téged nem kell féltenem! =D Érezd jól magad és még egyszer, Boldog karácsonyt! =D

Gyuree, te már megkaptad az ajándékodat, de akkor neked is, "J" mentes karácsonyt. XD

Hugom elvan, őt sem kell félteni, Lupának ezer köszönet az ajándékcsomagért amit a fürdőszobában hagyott, továbbá a családomnak mert így szokás... XD

Férjuramnak, a bátyjának, a szüleinek és a két, négylábú szőrpamacsnak is Boldog karácsonyt, és üzenem, hogy hagyjanak nekem a linzerből! =D =D =D =D =D

Ernának is boldog karácsonyt (bár ő úgysem olvassa a blogot) meg a családjának is -mind a 6 testvérének (bár Szabolcs nevű bátyjának tartogatok egyéb "jó" kívánságokat is, de ezt nem karácsonykor tárgyalom ki), szüleinek, nagyszüleinek és unokatestvéreinek (népes család).

A blog kevésbé rendszeres, de azért visszatérő olvasóinak is sok boldog karácsonyt.

Azoknak is, akik a gugliról találnak ide, nekik még üzenem, hogy karácsonykor legyenek a családjukkal, szeretteikkel és NE szexfilmek után kutakodjanak!

Nekem meg sok sikert a "nagycsaládi" vacsorához.... XD


Na jó, nem oszkár átadón vagyunk!








Buon Natale! =D

11 megjegyzés:

  1. Aztakutyamegamacska, de precízen sorba vetted az összes törzsvendégedet! XD Ehhez én mindkét blogomon lusta voltam, de azért azokon is akadnak némi karácsonyi üdvözletek (Gizmo, ajánlom őket a figyelmedbe!) XD

    Mindenkinek szép, békés, havas/havatlan (tetszés szerint aláhúzandó), örömmel teli karácsonyt! :-))

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Gizi, uncsitesók holnap mennek, yeeeaah :D
    Egész nap a gépeiken lógnak, nagyobb kockák, mint te meg én együttvéve :D:D:D:D
    Még soha ennyit nem ment a wifi, és szerintem amióta megvan a net itthon, még ekkora adatforgalmat nem produkáltam :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Köszi Gizmo a szülinapi jókivánságokat XD

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Kár, hogy törölted, én elég nagyot röhögtem rajta. :D És hasonló szépet, jót és hosszú, eredmény...-t kívánok neki :D

    VálaszTörlés
  6. Kinek? minek? =D miről maradtam le? =D =D =D =D

    VálaszTörlés
  7. Oké, már tudom! =D és én is hasonlókat kívánok xD

    VálaszTörlés
  8. Ha már nem írtál Happy New York-os... izé... Happy New Year-es posztot (bocsánat, a Spiner-ék Brent-je már teljesen meghülyít a Twitteren XD), akkor itt kívánok neked és mindenkinek nagyon boldog új évet! :-))))

    VálaszTörlés
  9. :D Neked is. Sajnáltatás következik: az óévet 39.2 fokos lázzal zártam, az újévet 38.0 fokossal kezdtem. de már megyek ki ebből a bajból. :D

    VálaszTörlés
  10. Szegény Gyuri... :-(

    Most eléggé sajnáltalak? :-P Remélem, jobban vagy már! :-)

    VálaszTörlés