2010. november 15., hétfő

napi agymenések #20

Giga LOL, ez a 20. agymenés, úgyhogy ünnepelnénk, de nem ünnepelünk, mert én már szombaton megtettem... Ennek majdnem baleset lett a vége, de az én gyomrom olyan mint a vas, és különben sem az elfogyasztott alkohol mennyisége hanem a citromos gösser volt az, ami feltette az i-re a pontot. Végül egy 10 perces merengés az élet értelmén az egyik kerítésnek dőlve és egy kiadós vizelés (tudom, hogy senkit nem izgat) után már semmi bajom nem volt, nem éreztem magam rosszul, sőt, kifejezetten jól, de a józan ész diadalmaskodott a parti hangulat felett és nyugovóra tértem.

Csak hogy tisztázzuk, a szénsavat nem bírja a gyomrom, tekintettel arra az egyszerű biológiai hiányosságomra, hogy a férfiegyedek által oly nagyra tartott dicső böfögésre képtelen vagyok... Ehelyett csak csuklom mint akinek görcsbe állt a rekeszizma, aminek nem ritkán hányinger a vége. (A citromos gösser alkohol tartalma 2% úgyhogy tuti nem attól álltam be, mint ácsszeg a gerendába, de a sok csokilikőr után az ember már inkább valami enyhébb alkoholtartalmúra vágyik... XD)

Na ezt félretéve... Reggel, ahogy jöttem föl a 103-hoz a Népligetnél, eszembe jutott a múlt hétfő reggel történése, amit meg akartam írni, de azzal a lendülettel el is felejtettem. Még jó, hogy a körülmények hasonlóak voltak, így beugrott és most jól meg is írom... nyehehehe

Szóval az történt, hogy múlt hétfőn álltam a megállóban, várva a 103-t, egy tök normál kinézetű, enyhén mackós testalkatú srácra lettem figyelmes, aki egy fantás üveget szorongatott. Az egyetlen dolog amivel felhívta magára a figyelmet, a kicsit nagyon kótyagos tekintete és nem-csak-egy-sört-ittam-este miatt fellépő erős egyensúlyvesztés.
Rögtön gondoltam, hogy abban a fantában valószínűleg egy "kis" vodka is van. Na most ez nem baj, de amin kiakadtam az az volt, amilyen hatással volt a srác szervezetére.

Először is meg volt róla győződve, hogy olaszországban van mert azt kiabálta: "Olaszba vagyoook! Magyarország szar ország! Egerszegről jöttem!"

Majd ezt dalba foglalta és 3x-4x elismételte.

Kárált még valami aranybikával történő nemi egyesülésről -csak ő kevésbé cizelláltan fogalmazott- és vadul lengette a fantás üveget.

Ezután megszállta a próféta szelleme, mert szent meggyőződése volt, hogy jönnek a szlovákok, lerohannak minket és Budapest 2 nap múlva elpusztul.

Nos, Budapest még mindig áll, köszöni szépen jól van és zajlik az élet. A szlovákok sem masíroztak be, kivéve ha a turisták megszállóegységeknek minősülnek, mert akkor bizony, ellepték a várost.... De ez igaz a szlovák városokra, mert azokat a mi "megszállóink" lepték el, elvégre látnivaló mindenhol van.

Sajnos/szerencsére a busz elindult így nem részesülhettem a részeg próféta további látomásaiban és bölcsességeiben, de így is jutott belőle bőven és egy életre szóló élményt nyújtott ez a fajta szellemi megvilágosodás.

Ezek után csak egy alapos meditálás hiányzott az életemből, de az alfát a beszkárt viszonylatain elérni elég bajos, pláne ha rázkódik a busz, ezzel kizökkentve a kelnorim állapotából.

Ma reggel nem találkoztam aberrált hírvivőkkel, csak egy tetriszező bácsival és két emberkével az aluljáróban, akik egyáltalán nem voltak koldus kinézetűek, (SŐT!) mégis ott álltak, tartották a kis edénykéjüket.... Vakok voltak.... A fogyatékosok mind azt hiszik, hogy erre való tekintettel az emberek szánalomból pénzt adnak nekik.... Hát jól benézték, mert én kihasználom, hogy vakok, és kicsórom az aprót az edényükből... (nem tettem ilyet, de eljátszottam a gondolattal)

Az elmúlt egy hét tanulsága: Néhány emberen csak egy alapos agyonlövés segíthet, de csak ha nem lövünk mellé.


U.I.: Van egy új háziállatom... Az ablakkeretem tetején tanyázó halott kacsafarkú szender alias A Moly társra talált, A Moly II. társaságában.


Szerk. Szerk. Szerk. Szerk. Szerk.: Rájöttem, miért van annyi hülye a világon....

Ugyebár van egy olyan mondás, hogy Aki hülye, az haljon meg.
No igen, de akinek a halálát kívánjuk, annak hosszú élete lesz és ezzel a kijelentésünkkel a hülyéknek ahelyett, hogy rosszat kívánnánk, csak jót teszünk. Az okos emberek meg, mivel az ő halálukat senki nem kívánja, hamar meghalnak. Így a világot lassan ellepik az IQ ligh-os emberek és egyre több hülye fog születni, mert rossz géneket örökölnek (hú ez kicsit rasszista vóóót)

Úgyhogy előzzük meg a gondod és: Stephen Hawking haljon meg!!!!
Valamint: Éljenek soká a politikusaink!!!

8 megjegyzés:

  1. Gizmo, megkínált a próféta srác a Fantájából? XD

    VálaszTörlés
  2. Nem, szerencsére. XD Én önerőből vagyok ilyen hülye =D

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy abba a fantába beletettek amolyan "grátiszként" egy bajori kristályt a szokásos "+20% ingyen" helyett XD

    A szénsavat én sem bírom. Felpuffad a hasam tőle. :)

    VálaszTörlés
  4. mindent kinéztem belőle a végén. Ennél csak a zugivó nyanya volt jobb a trolin aki papírzsepis zacskóba tette a kólásüveget, amiben cseppet sem feltűnően átlátszó folyadék volt. XD

    Ne mondja, hogy víz, úgyse hiszem el :P

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy cseppfolyósított technokol volt, amit szipozott, és a kólaivással álcázta XD

    De az is lehet, hogy szimpla whisky.

    VálaszTörlés
  6. az inkább barnásabb színű. Én fehér rumra vagy vodkára, esetleg gin-re gyanakodtam. De abban 100% biztos vagyok, hogy nem víz volt... XD
    Szegény asszony... XD

    VálaszTörlés
  7. Még legelső melóhelyemen (autóalkatrész-bolt) költöztettük a boltot, és mint kiderült, volt ott egy zugivó csaj. Amikor pakoltunk, több tucatnyi üres piásüveg került elő a legváltozatosabb helyekről... :D

    VálaszTörlés