2010. augusztus 27., péntek

giga fakk

Na, nesze neked hülye, önfejű, makacs kis Gizmocska.

Leszedtem a Resi 5-öt PC-re. Majd másfél órán keresztül baszakodott, mire telepítés előtt még csomagolt magának fájlokat, aztán puff, valami "unlófakkolt pixel shader detected. 2.0" -ra hivatkozva nem hajlandó elindítani.

Lehet, hallgatnom kellett volna férjuramra amikor azt mondta, hogy a Kitty-n (a kis zseblaptop) nem indulna el.

Na de lehet ám nekem beszélni, pláne, ha resiről van szó. Mindent feltelepítek mindehová, mégha csak dísznek is, de legalább meg van...

Egyébként meg szerintem akkor is elindulna, csak azt az "unlófakkolt" dolgot "lófakkolttá" kéne tenni.
Ehhez én sajnálatos módon nem értek, azt se tudom mi ez a pixel pöcsöm. Most találkozom vele először. Hát nem mutatkozott be túl szépen, most jól megutáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése