2010. július 30., péntek

Mensön ballada

Oké, némi tekkknikai problémám adódott...


Kecskemétről hazatérvén szegény szerencsétlen Gizmo bekapcsolta szegény szerencsétlen felemás gépét, aminek semmi baja nem volt.
Másnap szegény szerencsétlen Gizmocska ismét bekapcsolta és a buta ketyere nem akart boot-olni.

Gizmocskán a sz(t)ívbaj tört ki, hátha az a fostalicska vincseszter bedobta a törölközőt, ami önmagában nem lenne baj, ha oly annyira szeretett lidérceiről a neten begyűjtött képek nem az asztalon tartózkodtak volna. Arról az apró tényről nem is beszélve,hogy mióta két vinyó van, az eredetiről Gizmocska száműzte a vinfost, így annak a másik partíciójára oly annyira szeretett Atlanis-ából pakolgatott fel lidérces részeket.
(meg azon van a Macskák musical is)

Szerencsére Neb odaadta Kitty zsebszámológépet, így Gizmocska nem maradt net illetve Csillagkapu nélkül, viszont nem is erőltette meg magát a gép javításával.

Szegény szerencsétlen Gizmocskának azonban gonosz és aljas hólyagja e hónap 29-ére virradó hajnalban begyulladt ( mostmár 4x-re) és a vizelést meglehetősen fájdalmassá tette. Így aztán szegény szerencsétlen Gizmocska most arra vár, hogy elmehessen az urológushoz, mert a varázs Nolicin-S antibiotikum úgy tűnik nem űzi ki végleg a kegyetlen kis bacikat....

Gizmo halálra unva magát királyi ágyikójában, lemászott, Kitty zsebszámológépet rátette a feed egységre és próba szerencse, beüzemelte szeretett számítógépét, ami megintcsak nem akart boot-olni.

Hősünk kicsörtetett a spáááájzba, majd a lidércei által télire elraktározott, az utcákról begyűjtött járókelők között matatva megtalálta a chav'aar kree-t és nekirontott a gép fedelének.

Csak egy kis szeretetre vágyott és némi operációra. Az IDE -oda kábeleket megmocogtatva a vincseszter életre kelt és bebúúúútolt.

Gizmocska most örül és mivel jó kedve van, borzongásra vágyó híveit megajándékozza az immáron 10 nappal ezelőtt beígért "Gonoccc" videókkal.












u.i.: A gép fedelét nem tudtam visszatenni rendesen.... XD XD XD XD

3 megjegyzés:

  1. Gizmocska igyekezzen gyorsan meggyógyítani magát, nem egészséges bacikkal a szervezetében tartózkodnia abban a királyi nyoszolyában...

    A második videót ismertem, ebből fakadóan tudtam következtetni az első stílusára. Így nem teljesen sz@rtam össze magam :-P

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem, kaptam valami bivaly antibiotikumot :D

    Nah hát én tök naívan kattintottam rá az autósra, a mázlim az, hogy liquidgeneration-t lestem állandóan, úgyhogy már megedződtem. De váratlanul ért :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem ez az autós volt a legelső ilyen élményem a hasonló stílusú videók között. De van még egy, ami után napokig... khm... igen kellemetlenül éreztem magam naplemente után, ez az:

    http://www.youtube.com/watch?v=p1XqTVVFc4g

    Tuti, hogy fake, de ütős, mert van valóságalapja (egy pár évvel ezelőtti híres autóbaleset, amiben egy fiatal lány meghalt), ráadásul késő éjjel néztem, egyedül voltam és nem tett rám jó hatást, nagyon jól megcsinálták :-D

    VálaszTörlés