2010. június 15., kedd

Resident Evil 0

Nagyon tutkós vagyok!

Még múlt csütörtökön megvettem a Zérót Wii-re. Már régóta fájt a fogam rá, de csak gamecube-ra adták ki, mint ahogy a remake-t is.

Aztán az okos kis apró, kefefejű népek a Capcomnál voltak olyan édesek és úgy határoztak, hogy kiadják Wii-re is, mint Resident evil Archives - Resident evil. Később Ugyan így kijött a Zéró is, de csak japánban és nem nagyon tervezték az Európai kiadást.
Szakagggggyanak meg a japánok!!!

Végül is jól felháborodtak a rajongók és engedték kiadni máshol is, úgyhogy tavaly december óta nálunk is van Wii-s zéró, szintén a Resident Evil Archives-on belül.

Nekem se kellett több, amint tudtam meg is szereztem... Úgyhogy múlt csütörtök óta virul a fejem. Ma végeztem ki, de majd estefelé nekilátok még egyszer. :D Aztán majd írok is róla sok szépet és jót. :D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése