2010. június 15., kedd

napi agymenések #6

Olvastam egy cikket.... Naööööö SFportal-on belül valahol találtam... mindegy, nem lényeg.

Metán alapú életre gyanakszanak a főokosok a Titánon.

a teljes cikket itt elolvashatjátok.

Én nem akarom mondani, hogy megmondtam, de ez van..... Miért kell folyton ráerőltetni a fél világegyetemre a földi élet kialakulásának sablonját?

Szoktam nézni az Univerzumot és mindig mondják, hogy ilyen exobolygót találtak amin ezért meg azért nem lehet élet.... Olyan exobolygót találtak amin lehetne, de ezért meg azért nem...

És honnan tudják? Nem kell okvetlenül minden életformának szénre épülnie, nem kell, hogy okvetlenül CSAK az átlag 19-25 fokos hőmérsékletet tűrje... Attól mert X bolygón az átlag hőmérséklet 40 fok és az egész sivatagos a légköre meg hélium, még kialakulhat ott hüllőszerű létforma nevetségesen idióta hanggal.

Na egyébként ezt akartam megírni, amikor a blogomat megerőszakoltam.... Úgyhogy megírtam... :D


ÉLJEN! :D

4 megjegyzés:

  1. Éljen! :-D

    Teljesen egyetértek, én is lázadok, hogy szuperagyas tudósok nem tudnak kilépni a szén-oxigén-25 fok korlátaiból. És ők kutatják a teret és az életet, ekkora szemellenzőkkel, hát gratulálok!

    (Ugorj át hozzám, agyad eldobod! :-D)

    VálaszTörlés
  2. Alapvetően az a baj, hogy nem képesek túllépni az emberi gondolkodás határain, épp azért, mert emberek. Amit nem tudnak elképzelni, az már nem is lehetséges? Ez nem így van. Bármi lehetséges, csak rá kell jönni :)

    VálaszTörlés
  3. Pedig szerintem a földönkívüli élet kutatásához kéne némi fantázia is :D
    Az nem sokuknak adatott meg, így aztán jön a sablonosítás :D

    VálaszTörlés
  4. Igen, Gizmo, csak azt kellene tudomásul venni, hogy sablonokkal a világegyetemben nem sokra megy az az ember, aki még a saját testének a működését sem ismeri, érti, nemhogy az univerzumét.

    Kisebb arc, nagyobb alázat és ezerszeres nyitottság kellene ahhoz, hogy egyáltalán elkezdhessük az űr érdemi kutatását, mert ez a kaparászás, amit 1950valahány óta űrkutatás néven művel az ember, nudli.

    (Tulajdonképpen lehet, hogy minket már valójában föl is fedeztek az UFO-k, csak némi megfigyelés után fejvesztve menekültek a közelünkből :-D)

    VálaszTörlés