2010. június 16., szerda

Mensön hírek #9

Na most már van itt is feedjit, kíváncsi leszek rá...

Gyuri blogját megint megtalálta valaki gugliról a "Véresre baszva" kulcsszavakkal, úgyhogy az illetőnek újfent csak gratulálni tudok a retardáltságához. :D

Miért olyan nagy show ez?

Sok perverz barom....


Lupa egész nap vonyít, nem tudom mi a f@sz baja van de már megőrülök tőle... kezd nagyon idegesíteni. Pedig nem is rá vagyok mérges, hanem arra aki megint odadobott neki valami marhaságot....

Mindegy, leviszem, mert ha a lakásban összefossa magát, akkor elkap a harci ideg és kifordítom....

2 megjegyzés:

  1. Nemtom én se, hogy mér van ennyi perverz ember... :O Lehet asziszik rólam, hogy én azt szeretem? :O Remélem, hogy nem... :O :D:D:D:D

    Sok boldogságot a FídDzsithez :D "Egy lány naplója"... megkaptad. háháhááááááá :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Háááhááá :D:D:D:D:D

    Rákattintottam és az igazából valami "Egy rákos lány naplója"

    A lány egy 32 éves nő.... Beleolvastam a blogba... Nem rossz... :D:D:D

    VálaszTörlés