2010. június 8., kedd

Feedjit

Hmm.... Egy hete nem írtam semmit. Mindegy, szarok rá. :D

Volt most jobb dolgom is a blogolásnál, hétvégén pl itt volt Neb.
ÓÓÓ a játszótér miket tudna most mesélni. Nem akarom egyikünket sem kellemetlen helyzetbe hozni azzal, hogy leírom a péntek éjjel-szombat hajnal történéseit, úgyhogy a durvább részeket kihagyva, röviden és tömören: Neb megérkezett pénteken, késő délután. Eredetileg a névnapomat ünnepeltük és megbeszéltük, hogy hoz abból a fincsi áfonyás likőrszerűségből, amit náluk, Kecskeméten ittunk.

Hozott is kettőt, meg egy mézes meggy pálinkaszerű likőrt, amit szintén nagyon szeretek.
No, kiültünk a játszótéren a padhoz. Kb éjfélre ez a három üveg "üdítő" el is fogyott, aminek következtében irtózatosan jó kedvünk kerekedett. Neblaxot felrángattam a libikókára, de a fizika cserben hagyott, a gravitáció elárult, így én lepottyantam róla, ami kellemetlen lábszártáji fájdalmakat okozott még szombat este is, de nem foglalkoztam vele. Na aztán hugom lehozta a kutyát.

Az egy dolog, hogy a hugomat nem ismertem föl, de hogy a saját kutyámat sem, az szerintem már több mint gáz. Elmentünk a tecsóba, vásároltunk újabb "üdítőt". Hazaérve, én tettem egy 10 perces kitérőt a wc-be és felvittem a fölösleges dolgokat, mire lementem hugom az egyik üveget majdnem teljesen benyakalta.... na és akkor most itt be is fejezem, a továbbiakat szerintem mindenki ki tudja találni. Aki meg nem annak max elmesélem. :D


Szóval Feedjit... Gyuri blogján van ez a praktikus kis dolog, amit szoktam figyelgetni. Azt mutatja, hogy ki, mikor, honnan érkezett a blogra, ha a Google-n találta meg, akkor azt is, hogy milyen kulcsszavakkal keresett...

És ez itt a lényeg. Ennek alapján levonhatom a következtetést.


Az embereket a kacagó gerle, a win7 aktiválás és (a retardáltabbakat) a véresre baszás érdekli.


Ugyanis amikor guglis találat van a blogon, ez a 3 kulcsszó jelenik meg. Ritkább esetekben Resident evil, aminek én nagyon örülök és volt egy vallási megkülönböztetés is ami viszont nem érdekel.....


Na most a kövi hétre érjétek be ennyivel, majd írok..... A beígért bejegyzéseket meg majd valamikor, amikor lesz rá időm, nem felejtem el vagy ha lesz hajlandóságom a megírásukra.


P.S.: Egy rahedli portál tali lesz a nyáron.... aligha nem lesz bőven elfoglaltságom, úgyhogy ne kövezzetek meg a blog hanyagolásáért. ( De ha mégis, az a ti bajotok. :D )

3 megjegyzés:

  1. Ha beírom Google-be, hogy feedjit, akkor a blogod a 6. találat.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm hogy említést tettél rólam, s nem túl nagy büszkeséggel eltöltő cselekedetemről :D

    VálaszTörlés
  3. LOL.... Legalább megjelent :D szoktam nézegetni, beírok szavakat amiket a blogban használtam de én még nem nagyon találtam rá így :D:D:D

    Nicsjé... Én jót szórakoztam rajtad :D:D:D
    Tulajdonképpen megérdemelted, már tudod, hogy ha ennyit iszol, érdemes enni előtte valami tartalmasat és nem lesznek ilyen balesetek :D:D:D
    De mellesleg nem kell sokat inni :D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés