2010. április 25., vasárnap

A trek tali (2010. 04. 23.)

avagy az Én vagyok Leonard Simon Nimoy megtörtént eseményei....

(Úgysem tudod, miről van szó, de ennek én nagyon örülök)

A kezdet

Már eleve ott megdőlt az eredeti sztori, hogy a délibe szálltam át a 61-esre. És nem fél 3-kor, hanem 2-kor. Erről persze a MÁV tehet. Ja, meg hát addigra már azt is tudtam, hova kell mennem.
De úgy egyébként a Hűvösvölgybe jutás többé kevésbé a megírtak szerint zajlott.

Túl hamar értem oda, de Neblax, az óriás már ott ücsörgött egy ideje Zooval. Pont ez volt a baj, ugyan is az eredeti történet szerint állnia kellett volna, hogy a Nap glóriát formáljon a feje köré.
Mindegy, a Nap se sütött. XD

Az "Én vagyok Gabriel arkangyal" helyett is csak egy "Olyan vagy, mint egy zombi"-t kaptam, de legalább bezsebelhettem Neb sapkáját.

Fél óra múlva a többiek is megérkeztek, úgyhogy elindultunk a főhadiszállásra.
Uhhh... a feljutás kicsit durva volt, elég meredek helyeken kellett fölgyalogolni, ami szerintem nem lett volna különösebb baj, csak páran jókora csomagokkal jöttek, ami igen csak meg tudja nehezíteni az ember dolgát.

Na, mindegy, a lényeg, hogy mindenki túlélte a túrát, megérkeztünk. Gyorsan kipakoltunk a kertbe, és Neb rögtön rácuppant egy üvegre, amivel aztán jól megitatott... Vilmos, vagy mi volt az.
Pfujjj, de rossz volt...

Valamiért rám nem úgy hat az alkohol, ahogy kéne... 1 vilmos és 2 piros valami után a gyomrom elrendelte a vörös riadót, rávetettem magam valami lekváros sütire, (a rejtély kulcsa a süti formája. volt pogácsa is, de nekem ezek a hegyes kis lekváros izék kellettek) azt gyorsan felfaltam, utána bambultam egy kicsit.
Mire a süti elvégezte a dolgát, már ihattam akármit és akármennyit, túl nagy hatása nem volt rám.

Tishau nash-veh kahm hi ri sazh.

Aztán előkerült a husi, ami eredetileg a rácson sült volna, de némelyik úgy döntött, hogy hamuban akar. Kik vagyunk mi, hogy ezt megakadályozzuk, úgyhogy erőszakot kellett alkalmazni. Avald nyársra tűzte és visszatette a rácsra.

Voltak hamburger husik, ahhoz saláta. Na most mivel nekem a hamburger az ellenségem, oda vánszorogtam Avaldhoz, majd egy "A SALÁTA AZ ENYÉM!" felkiáltással lecsaptam a zöldségre.

Kis idő múlva megérkezett Lal is, hozott házi pálinkát, meg zöldségrudakat, mert tudta, úgysem eszem meg a húst. Na igen... de páran elcsóreszoltak egy egy répát, jóformán zugevésbe kellett kezdenem. XD

Az első találkozó nálunk volt, még tavaly májusban.... Akkor az volt a kikötésem, hogy csak akkor gyújthatnak tüzet a kertben, ha eléneklik a "Húzd, húzd, húzd meg jól"-t. Sikeresen kiütöttek azon a talin, de nem felejtettem el, most behajtottam rajtuk.
Úgyhogy páran a tűz köré gyűltünk és... éneklésnek nem nevezném, de elénekeltük... (örülhettek a szomszédok)

Volt még egy behajtani valóm, de az csak Szendzsit érintette... Lógott nekem egy kakaóval. :D
Törlesztve!

Páran azon vitatkoztak (ez alatt nem tömegverekedést értek) hogy a hegyesfülű népség vulkáni vagy vulkán... Végül kiegyeztek a "kinek mi tetszik"-ben....

"Szakmámból" kifolyólag nekem a vulkán egész mást jelent, még akkor is, ha angolul nem úgy van írva, én maradok a vulkáni kifejezésnél.

Zoo megtalálta Neb gépén az Én vagyok Leonard Simon Nimoy-t, így sajnos a két nappal korábbi portal chat agymenésem közszemlére került. Kellett neki kijegyzetelnie. XD
Taky ezért kitalálta, hogy a nevem Gizmoy. Ez remélhetőleg nem ragad rám, gyorsan elfelejtjük... :D :D :D

Az este történéseit nem lehet szavakba önteni, majd a képek elmesélik helyettem....
Ami pedig hajnalban történt... Nincs mit hozzáfűznöm.




Egyesszámú bizonyíték, hogy nem csak a redshirt-ök pusztulnak

Kettesszámú bizonyíték... Azért vágok olyan fejet, mint aki halálán van, mert csikiznek...


Szia kapitány! Nem, az elsőtiszted nem részeg, csak jól szórakozik!



A webkamera átka.... Elsőtiszt lebuktatva.... szegény, szegény Gizmo parancsnok....

Hármasszámú bizonyíték


Szendzsi.... Valamint: A dohányzás továbbra is károsítja a Gizmo egészségét. :D


Nyam..nyam... Várj, tele a szám... nyam, nyam

Gyerünk, Neb!!! Mondd szépen: Nyihahahaha - mint Kirk!!!


Föl, Föl, Földmérők! Egyébként ez a póló a pizsamám.... (persze, mivel ott alvós buli volt..)

Neblax beidomítva!!! Nyihahahahahahahaaaa! Look at my horse, my horse is amazing!


Merse az ÉÉÉN zöldségemet eszi, és Neb zsebszámológépén az Én vagyok Leonard Simon Nimoy kitalált verzióját olvassa.

Erről a képről üvölt a logika!

Erről is, bár ekkor már nyakig szutykos és agyonfüstölt voltam... Neb sapkája pedig nem is áll olyan jól. XD
Bízzuk Gizmora a hús őrzését... ő úgysem eszi meg...


Gizmo reggel 10 körül, kómásan, nyűgösen, meggyötörve, földbe tiporva... Egyedül a méltósága maradt meg, ezért mosolyog.






Na jó... a hajnal enyhén szólva is kellemetlen volt.... Zoo és Neb kávé helyett whiskey-t ittak, rá még egy valag házi pálinkát...
Már mindenki aludt, csak Merse meg én nem. Nekünk kellett összeszednünk őket.
Az erkélyről figyeltük, mit művelnek, néha ránk kiabáltak, hogy "Zöldvérű szarházik" "Hegyesfülű fattyúk" "Vulkáni kutyák" és hasonlók, pedig mi csak logikusan közelítettük meg a részegségüket, és próbáltuk őket detoxikálni....

Több kevesebb sikerrel. Annyira észhez tudtuk őket téríteni, hogy elindulhassunk haza, bár így a büntetésük elmaradt, pedig gondoltam, jó bünti lenne, ha velük nyalatnánk fel a kertet.

A baj az volt, hogy a fáradtság miatt már én is hasonló tüneteket produkáltam, úgyhogy inkább hazaindultunk...

Itthon aztán K.O.-val győzött az álommanó, annyi erőm még volt, hogy felmásszak a galériaágyba.

A történet kitalált verziója valahogy úgy végződik, hogy csak hatodjára sikerült felmásznom, épp ezért tele vagyok véraláfutásokkal, amik zöldek, így a végszó az, hogy:

Én vagyok Spock!

Nos, a helyzet az, hogy nincsenek véraláfutásaim, és még csak nem is voltam annyira fáradt, hogy ne legyek tisztában önmagammal, úgyhogy ez a történet úgy végződik, hogy:


Nem vagyok Spock!







P.S.: Ne tessék kritizálni, olyan iszonyat fejeket tudok vágni a képeken, hogy az valami elképesztő.

2 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ basszus Tuvok!!! Ez véletlen volt :O

    Azt akartam törölni, amit te már egyszer töröltél, de mindkettőt a kukába tette.... Huhh... bocsánat! :S

    VálaszTörlés
  2. Nem, mégsem.... tévedtem... az előbb 0 hozzászólást jelzett... Hülye ez, csak nem forog :D

    VálaszTörlés