2010. április 1., csütörtök

Hogy én mekkora egy kretén vagyok.....

Visszaolvastam a Resident evil bejegyzéseket, és néhol olyan idiótaságokat tudok írni, hogy lefordulok kapitányi fotelemről.

csak példaként: Resident Evil 5 bejegyzés

"Végre valahára találkozhatunk a széria során annyit emlegetett Spencer bácsival is! Csalódnom kellett, egy 90 és a halál közötti vénember, akinek akkora az egója, hogyha kenyér volna, Etiópia éhező népét évszázadokig ellátná élelemmel.
Albert természetesen nem engedheti, hogy valaki egoistább legyen nála, így aztán egy kicsit beletúr a belső szerveibe szent jobb kezével.... "


Jó, mondjuk éjjel 2-kor írtam, ráadásul február 9-én (nem tudom, hogy ez miért olyan lényeges, de már leírtam...) és éjjelente hajlamos vagyok kiadni magamból minden elfojtott kreténségemet.

Amint látom, ígértem egy hasonlóan őrült, idióta és illogikus leírást a Dino Crisis-ről is....
El is felejtettem, mert közben ígértem a kód verát, meg a Mass effectet...

Mass Effect lesz, de nem itt.... A kód verát még megálmodom....

Dino Crisis? Hááááááát.... Legyen? Legyen....

Oké, neked nem tudok ellenállni! Csak a te kedvedért! :P :P :P






P.S.: Összetekertem Szendzsi pajtáját WC papírral!!!! Nyehehhehehehehe

3 megjegyzés: