2010. április 26., hétfő

Eszter

Leon kérdezte, mikor van a névnapom. Azt tudtam, hogy van egy május 24-én, de van még egy, amiről sosem tudom,hogy júni, vagy júli 8.

Utána néztem a wikin, mert a wikipedia a barátom. Hát ja... július 8 a másik, de az mellékes. A májusiról is csak akkor értesülök, amikor üzeneteket kapok "Boldog névnapot" tartalommal.

Találtam pár érdekes dolgot a a névről, pl, hogy svédül Astrid. Tök loller :D
Héberül: אֶסְתֵּר
Fejtsd meg, ha tudod! :D (Ez gonoccc volt)

Japánul valami elképesztő: Esuteru (a japánok maradjanak a japán neveknél, ha megkérhetem)

Egyik híres Eszter: a zsidó Mordecháj unokahúga, perzsa királyné, I. Xerxész felesége.

(Igen, igen, a bibliában van Eszter könyve, ami felettébb jót tett az egómnak)

Na és akkor amin most ki vagyok akadva: Eszterlánc, az orális szex egyik formája.

Hát köszönöm szépen! Ez nem tett jót az egómnak.... Szépeket kívánok az illetőnek, aki ezt a nevet adta neki.....

7 megjegyzés:

  1. De ki a fene az az Eszter? És miért akarnak veled japán és zsidó csajok láncban orálszekszuálni? Nem értem... XD XD

    VálaszTörlés
  2. Eszter egy kedves és aranyos, akire buknak a zsidó csajok....

    :D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Natalie Portman rám is bukhatna éppenséggel... :P XD

    VálaszTörlés
  4. Natalie Portman nekem is jöhet XD De a jelenlegi befutó nálam az Amanda Seyfried XD (a pont-pont-pont leányzó az Abba filmből).

    Nekem elsőnek egy gyerekdal ugrott be az eszterláncról, de hát ezek szerint változnak a dolgok. új korszak, új jelentések XD
    Ilyenkor érzem igazán,hogy megöregedtem... XD

    VálaszTörlés
  5. Az én nevem meg a Kunigundából jön.... na?

    VálaszTörlés
  6. Kes, Fiúk... Ez mind mind igazán lenyűgöző és érdekes.... Máskülönben meg csak mert és na, és slusszpassz XD

    Tuvok, reméljük, hogy nem csak neked, hanem mindenki másnak is a gyerekdal jut eszébe róla... :D

    Úgyhogy szerezzünk egy olyan bigyókát, ami az MIB-be van, és villogtassunk meg mindenkit, akik ismerik ezt a jelentését is :D:D:D

    VálaszTörlés
  7. Nekem hangutánzó nevem van, én vagyok a király :D

    VálaszTörlés