2010. április 5., hétfő

Elmúlt pár nap.....

.... eseményei....

Semmi. :D

Na jó, van :D

A péntekre nem emlékszem. Ne kérdezd miért. Túl gyorsan történt.

Szombat: Gyuri átjött, úgy volt,hogy elmegyünk shopingolni utána meg felugrunk a nagynénénkhez. 10 logikus érvet is fel tudtam volna hozni, hogy miért menjünk előbb a nagynénihez és csak utána vásárolni, de az első érv rögtön meggyőzte.

Gyorsan elszaladtam fürdeni, aztán elindultunk.

Nah, Nenusnál (ő a nagynéni) aztán jól teletömtük magunkat. Tudni illik, ők addig etetnek minket, amíg ki nem pukkadunk mint egy lufi. :D
A baj az volt, hogy nem tudtuk, vasárnap nyitva lesz-e valami, úgyhogy gyorsan el is indultunk, hogy vásároljunk, mert ha 2 napig zárva lesznek a boltok, az katasztrofális. XD

Mindegy, ezt nem részletezném, a lényeg, hogy a küldetést sikeresen teljesítettük, de félig meddig fölöslegesen, mert tegnap a kisbolt nyitva volt.

Na és akkor a tegnap... Milyen nap volt az? XD

Ja!! Vasárnap!

Délután átjött Zoo. Azt mondta, hogy 4-re, mert Star trekket otthon is tud nézni, a tévében meg 2-4-ig megy. Ehelyett átjött negyed 4-re, úgyhogy volt szerencséje találkozni Organia bárgyú lakóival.

A délután nem volt túl eseménydús, jóatyám lefáradt a kisboltba, hozott sütit... Úgyhogy megkegyelmezek neki.
Nekem se kellett sok, az orosz krémtortából rögtön Csekov krém - torta lett.
(Közben ezt a vulkáni idegnyomorgatást gyakoroltam minden létező életformán aki az utamba tévedt, de estére csak én maradtam. Majdnem eltörtem a kulcs csontomat XD XD XD)

Ezzel eddig nem is lenne baj, de este a portálon főtiszti cset parti volt és mint lelkes moderátor, illett ott lennem... Najó, igazából csak kíváncsiságból lestem be a csetre, hátha van ott valaki.

Ott aztán mindenki kiadta magából minden perverzióját.

Először is -talán Leon?- vulkáninak nézett amiért répát rágcsáltam, a többiek viszont erotikus viccek céltáblájának használtak.
Nem értem az efféle humort, de felettébb szórakoztató társalgás volt. :D :D :D :D :D :D

Aztán előző nap Opcsi kolléga trek geeknek nevezett, amiért... szóval a szituáció az volt, hogy MSN-en beszélgettünk én viszont közben néztem a TOS-t a tévében...
Egy olyan rész volt, ahol egy kolónia lakói marha jól érezték magukat a bőrükben, valamiféle különös virág spórái miatt....
Ez a virág aztán -gondolom fajtársnak nézte- beporozta Spock bácsit és neki is fenemód jó kedve kerekedett.
Ezt megelőzően viszont egykori "barátnője" a mellkasára tette a kezét és azt mondta: "Nem engedsz be ide senkit."

Ezen fellelkesedve, hogy hehe és mert LOL beírtam ezt Opcsinak, majd hozzátettem, hogy az illetékes elvtársnő nincs tisztában a vulkáni anatómiával, mert az ő szívük kb ott van, ahol az emberek mája.

Na, ezért lettem trek geek. :D :D :D :D


Na és akkor vissza a cset témához... Tehát Opcsi kollégám geeknek nevezett, ezt a félreértést pedig megpróbáltam helyretenni. Ekkor már a jó kedv megrészegített -meg a romulán sör (Blue curacao)- és valami olyasmit mondtam, hogy csak azért tudom, hol van a vulkániak szíve, hogy ha esetleg le akarnék egyet szúrni, tudjam, hova kell beilleszteni a kést.

Miért akarnék én leszúrni akár egyet is? Nem akarok.... Miért bántanám őket? :D :D :D

Ebből végül is az kerekedett ki, hogy a vulkániak szurkálnak engem -megjegyzem, nem késsel :D - és mivel Zoo is fent volt akkor már cseten, beárult, hogy nekem bejön a fiatal Spock.

A végére már Sarekkel is összepárosítottak, meg minden ismert és létező vulkánival. XD XD XD


Takynak ebből kifolyólag adtunk egy (általam kitalált és kopirájtolt :P) vulkáni nevet, amiért elment WC-re....

Előkerült megint a Csekov krémtorta, a zöldség evés miatt az uborka is és egyéb finomságok :D
Természetesen szivatott mindenki mindenkit, de azokat nem írom le, mert kompromittáló lehet rájuk nézve... AZ, hogy magamat kompromittáltam, az az én egyéni szoc problémám :P


Összegezve a chat-en történteket, még nekem is sikerült könnyesre röhögnöm magam, bár én jobban bírtam mint a többiek, mert elmondásuk szerint, minden második beszóláson rájuk tört a görcs és lefordultak a székről. :D :D :D :D

Valamikor hajnalban, fél 4 körül fújtunk takarodót. Szerintem mindenkinek szép, kockás lett a hasa a sok nevetéstől.
Engem persze ez a veszély nem fenyeget. :P (Az kéne már csak, hogy az az ici pici zsírfelesleg, amim van, izommá alakuljon.... Még véznábbnak néznék ki, pedig már így is csont és bőr vagyok... XD)


A tegnapi csetelést egy jó nagy sárgarépa és 6 alma bánta (Meg én, mert vegának tituláltak XD )
de szerintem ez a veszteség nem olyan nagy ár egy ilyen jó társaságért.

Magyarán szólva, teljességgel megérte, hogy bekukkantottam. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



P.S.: Megint fent vagyok cseten, és megint kezdődik az egész... vagyis folytatják(juk) XD XD XD

1 megjegyzés:

  1. Engem egy kicsit az egy évvel ezelőtti csetelésekre emlékeztetett... Sokáig punnyadt a cset és most ébredt fel újra, szerintem élni kéne ezzel a lehetőséggel, mert szórakoztatóak a csetes esték :D

    VálaszTörlés