2010. március 15., hétfő

Trek tali (2010. 03. 13)

Hát, gondoltam, megírom a történteket, bár nem lesz egyszerű, mert túl sok minden történt egy időben.
Azért megpróbálkozom vele.

Beszéltük fórumon, hogy Kes már bevásárolta a szükségeseket. Így az össz költség 900/fő,
Opcsi bácsi pizzája és bejglije +500.....

Ezen felül mindenki, aki akar, vagy tud, visz valami finomságot, akár kézzel készítve, akár boltban vásárolt.

Én úgy határoztam, hogy Kókuszgolyóbisokat gyártok nekik. Már szombaton, éjjel neki is láttam, csak a baj az volt, hogy előzőleg lesérült a jobb hüvelykujjam, és csak 35 golyó elkészítésére volt energiám, félve attól, hogy esetleg némi DNS is kerül a cuccba.

Továbbá féltem attól is, hogy el fogok aludni, így le se feküdtem. Nem féltem attól, hogy hulla leszek a talin, mert az eddigi tapasztalatok szerint, valami mindig lekötötte a figyelmem, ráadásul úgy terveztük Zooval, hogy nem maradunk olyan sokáig, mert mire onnan hazajutunk Téténybe, és ő Tétényből haza Zuglóba, az felemészt körülbelül két-két és fél órát, úgyhogy legkésőbb 8kor el akartunk jönni. (ez persze nem jött be, de nem lövöm le a poént)

Na, az éjszakát filmnézéssel, játékkal, és töménytelen kávéfogyasztással töltöttem. Mire észbe kaptam, már világos volt, és jócskán 9 óra.
Gyors kutyasétáltatás, zuhanyzás, gyolyó csomagolás, és spuri ki a megállóba.

A Móriczon találkoztunk, a csapat neve Gizmo csoport volt, de Opcsi kicsúfolta G-pontnak, majd önhatalmúlag elnevezte Opcsi csapatnak, úgyhogy rút bosszút forraltam ellene. Gondoltam, a nyakába akasztom a kókuszgolyóimat, de a végén megkönyörültem rajta, mert már ígyis 2 szatyorral szaladgált, plussz a táskája.


A boráros téren felszedtük a Neblax és Taky párost, majd így, hatan, elindultunk a Kes főhadiszállásra.

Éljen, mi voltunk az elsők!!!


Lepakoltunk, összebarátkoztunk a házőrzővel, és élveztük a királyi első helyet.Aztán szépen megérkeztek a többiek is, és jött a Welcome drint.

Neblax szépen kedvesen rádumált néhány töményebb itókára is, pedig tudom és ő is tudja, hogy nem bírom, de az érvei meggyőzőek voltak, úgyhogy bevállaltam egy pálinkát.

Kes készített Titokzatos italt, ami nagyon megnyerte a tetszésemet, és bőven fogyasztottam is belőle.
Nos, a hatás nem maradt el, pedig Opcsi pajtás tömte belém a bejglit, nehogy kiüssön a tömény.
Opcsi volt az őrangyalom. XD

Jah, igen. Opcsi mellett eredetileg Taky ült, de ő meg ugrált. Nem értettem miért, és hogy miért ült át gyorsan mellém, úgyhogy gondoltam, kipróbálom...
Óhh igen, Opcsi nem tagadta meg önmagát, piszkálódott, de engem speciel nem zavart, jól elszórakoztam. :D

A citromos sör hamar elfogyott, sőt, ha jól emlékszem a sima is, úgyhogy gyorsan összeállt az Away team. Fel is vásárolták a közeli bolt Citromos sör készletét, oly annyira, hogy a raktárat is kifosztották.

Mi, közben szépen fogyasztottuk azt, ami még nem fogyott el, például a Titokzatos italból volt 4 liternyi. Az nálam nagy sikert aratott, úgyhogy én is ittam rendesen, plussz még amit Neblax rám tukmált. Mézes cseresznyés izé, mézes pálinka... Meghintette a poharamat mindennel, amit csak talált, még kérnem sem kellett, az ellenállást pedig nem tűrte, így aztán ittam, mint a gödény.

Talán ennek tudható be, hogy fogtam a hajpántomat, és beletűzdeltem egy-egy szívószálat, mondva: Andóriai vagyok (kár, hogy először fekete, aztán piros szívószálaim voltak....)

Meg is lett az eredménye, kis fáziskésés, piros arc, jókedv, csak épp Opcsi nem volt a közelemben, hogy figyelmeztessen: Egyél bejglit!
Úgyhogy jött egy rövid időszak, kb 15-20 perc, amikor kénytelen voltam az Isteneimhez fohászkodni, mert nem akartam végighányni a találkozót. (Nap fénye világosságot, Hold fénye teljességet! XD Éljen a Naturalisztikus panteizmus XD)

Végül szerencsémre a hányinger elmúlt, bár egyébként sem volt erős, úgyhogy miután a főételt elfogyasztottuk, jöhetett a következő kör.
Neb ismét megitatott minden földi jóval. Magamat is meglepve, egész jól bírtam. Pedig nem csak citromos sört ittam, sőt, tulajdonképpen az hanyagoltam is.
Bár a férfiegyedek a 30%-os pálinkát gyengének titulálták, én örültem, ha nem marja szét a beleimet.

Még szegény Tuvok is beszédült, pedig ő nem is nagyon ivott alkohol tartalmú dolgokat. Gyorsan ki is küldtem a teraszra józanodni.Matsu sem bírta annyira, kicsit rosszul is lett... Kicsit? Nagyon... Úgyhogy ő el is vonult, először a WC-be, aztán a teraszra, utána az egyik szobába, és aludt egy kicsit. Sajnáltam szegényt, tudom milyen, amikor valakit megtámad a Vuk.

8 fele aztán felfedeztük Kes testvérének szobáját, és rég elfeledett játékait.
Avalddal rá is vetettük magunkat a Halál csillag makettre, amit telegyömöszöltünk kicsi zöld műanyag katonákkal.A csatasor felállt, majd Opcsi felvilágosított bennünket az ellenállás hiányáról és javasolta a gonosz "birodalmi törpikék és Hókuszpók" bevetését.


Vacsorának elkészült Opcsi klasszikus "Karbidos pizza" menüje, amiből azt hiszem csak egy szeletet ettem, mert közben egy kicsit elbóbiskoltam a kanapén.

Végül is, mire újból észhez tértem, már nem is volt olyan sok pizza. Helyette Neb megint megitatott valamivel és még citromos sört is kaptam, meg pezsgőt. De itt már eljutottam egy olyan szintre, vagy talán inkább Dr. Neb annyira beidomított, hogy már nem kellett kérdezni sem, önként vállalkoztam a mézes cseresznyés izé elpusztítására.

A mértéktelen alkoholfogyasztás eredményeként többször Krogan-nek kiáltottam ki Zoot, sőt Neblaxot is, Kes kutyáját pedig varrennek, de szegény kutyulit, mivel a sok valami, amit belém töltöttek elködösítette az agyam, már így is elneveztem Mitvisznek, mert a Walker túl bonyolult volt.

Már csak páran maradtunk, amikor nekiálltunk megnézni az Oroszlánkirályt. Ekkor már 10 óra fele járt, de úgy voltam vele, hogy hiába láttam már 6milliószór, ez olyan mese, amit még ennyiszer meg lehet nézni, úgyhogy kitaláltam, hogy éjszakaizunk. Erről lebeszéltek, mert arra fele nem a legjobb ötlet. Oké, akkor taxi. :P

Éjfél körül gyorsan ittunk egyet a "Pi" napra (3.14 vagyis március 14-e). Eszembe jutott az "Ez az egész Joker hibája! Egész nap "Pi"-t kell számolnom............." Gondoltam szóvá teszem, de ehhez többet kellett volna innom :P

Mereven ragaszkodtam az elképzelésemhez, hogy én akkor is a saját ágyamban fogok aludni, ha az egész csapat fejre áll.
A taxiról is ledumáltak... Jóóóóó, oké, ti nyertetek. Kértem egy jó erős kávét, és megvártuk az első buszt.

Így fordulhatott elő az, hogy két egymás követő éjszakán nem aludtam egy szemhunyásnyit sem.
De megérte, az éjszakát jól eldumáltuk, Kes szívott egy sort a Cat Mario-val, beszóltam Neblaxnak (de jól esett :P) mert miniatürizált laptopja van -kiderült, hogy az övén kívül van még 2 ilyen a házban- és Kes bevallotta, hogy ő valamiféle polipszerzet... Sajnos a nevére nem emlékszem. Majd megkérdezem tőle.

Hajnal 3 fele kitaláltam, hogy Rickroll-osítsuk el a társaságot, úgyhogy Takyt kérleltem, hogy tegye be a zenét!
Sikert arattam, meg rickroll-osodtak!!! :D Egyébként nem értem ennek a Rick Roll izének a lényegét, ez csak egy zene... Nekem speciel még tetszik is. De jó dolog :P

Na, mindegy, elindultunk ki a megállóba, de gyorsan elcsentünk még ezt azt. Egy kevés Titokzatos italt tettem magamévá, meg Neb zsebszámológépét.

Valahol a megállóban jutott eszembe,hogy valószínűleg ott hagytam a hajpántomat. Nem dől össze a világ, majd visszakapom. :P Vagy nem :P

A Boráros téren egy picikét megfagytunk, de én többé kevésbé már hozzászoktam a Duna okozta szélhez, nálunk, Tétényben is kellemetlen amikor megfagy az ember a hideg szél miatt, pedig nem volt hideg. 4 fok volt, csak az a hülye szél ne lett volna.
Na, körülbelül 6kor beestem az ajtón, gyorsan meglestem a portált, megírtam, hogy hazaértem, és már másztam is fel az ágyba.

8 után ébredtem arra, hogy megmurdelek, úgy fáj a hasam. A természet kegyetlen tréfája a menstruáció, de hát nem tudok ellene mit tenni - egyébként már elmúlt- amúgy is le kellett mennem a kisboltba tejért, mert holnap semmi sincs nyitva.
Most még kicsit kókadt vagyok, úgyhogy lassan de biztosan lefekszem megint.

Nah, néhány kép a taliról... Beszéljenek ők helyettem! :P

Nem időrendi sorrendben, csak ahogy jött :P



Matsu magán kívül van. Szegéény...


Na nehogy máááááár!!!



Nu Zajec....

Tudok ám én fuvolázni!! Avagy: Megvan az áhított sapka!


Nem baj Opcsi, nem a méret a lényeg :P


Férfiak gyűltek körém!!

Az alkohol hatásai Gizmo szervezetére


Mitvisz alias Varren alias Walker



Titokzatos ital osztás.... IDE VELEEEEEE!!!!

Avald háreme: Szendzsi és Csilla


Avald és Matsu... nem tudom mit csinálnak, nem voltam jelen :P

A műanyag zöld katonák bevették a Halálcsillagot


JÁTÉÉÉÉKOOOOOK!!!!!!!!


A Halálcsillagot ostromló műanyag katonák készülődnek a bevetésre


A dohányzás súlyosan károsítja Ön és környezete -pláne a Gizmok- egészségét!


Kukucs - Ő ott Vili, Szendzsi apukája, szegről végről kollégám. :P Földmérő :P- már van antennám!


Gizmo átvette az irányítást Taky "zsebszámológépe" fölött.... Egyébként jópofa kis külyük, csak szokatlanul picik!


Taky kockul, a többiek mereven figyelik. Én meg.... hát fő a kényelem! :P


És akkor pár extra kép, amiket most szerkesztgettem át.... némelyikről üvölt, hogy még mindig nem aludtam ki a Titokzatos ital hatásait magamból!


Gizmo szépet álmodik :P

Gizmo ábrándozik


Gizmo meghalt.....


Gizmo Alenko frenetikus biotika bemutatója a kertben, kb 6 Titokzatos ital, 4 mézes pálinka, vagy 5 mézes cseresznyés izé, pezsgő, citromos sör és kóla light után



ÉÉÉÉÉÉÉS a nap videója, ha már biotika:












HÁÁÁHÁÁÁÁÁ!!!!!



Végezetül: Bóbita bóbita alszik...............

2 megjegyzés:

  1. Ó, ha tudnád, milyen jól bírtam :P Főleg, miután teletömtem magam csirkepaprikással :D

    VálaszTörlés