2010. március 23., kedd

MSN

Mérhetetlenül és határtalanul utálom. De ez most mindegy, a lényeg nem ez.

Ritkán nézegetem az ismerősök kiírásait, őszintén szólva nem is igen érdekelnek. De van amikor egy-kettőn megakad a szemem.

Pl amin most dobtam egy hátast, az nem is kiírás, hanem inkább állapot jelző.
Az illető jelenleg nincs fent, de amikor be volt jelentkezve, úgy lépett ki, hogy az állapotát úgy hagyta és az msn így mentette el.

Az állapota: SENKINEK


Ezúton kérdezném.... Ha nem akar senkivel sem beszélni, miért jelentkezett egyáltalán be?


ha én nem vagyok kíváncsi az ismerősökre, barátokra, akkor nem lépek be, vagy ha mégis, akkor rejtve. Ha pedig csak egy valakivel akarok közölni valamit, akkor arra ráírok úgy, hogy rejtve kapcsolódok.



Szóval ez egy LOL dolog, nekem tetszik az efféle ellentmondás :Pű




Ennél már csak az a seggfej jobb akit pfujjjj de utálok, (inkább cenzúrázom a nevét, mert lerontaná a blog színvonalát) ugyanis állandóan úgy lépett be, hogy elérhető volt az állapota és ha valaki ráírt, elküldte a búsba, hogy ne zavarja senki, mert dolgozik... Veszekedtem is vele rendesen, hogy akkor miért lép be? Vagy miért elérhető az állapota...

Hát a gyereknek sajna nem sok esze volt, de erről nem ő tehet, hanem a kedves édesanyja és édesapja. Meg az egész IQ mentes családja...


Tudom, ez gonosz, aljas, bunkó, és sértő megjegyzés volt, de elhihetitek, ennél csak durvább jelzőkkel szoktam illetni a gyereket, ez most még finom volt és nőies.
És hozzám képest egyáltalán nem bunkó.


A srác ott baszta ki nálam a biztosítékot, amikor hatodjára mesélt nekem arról, hogy ő a világosságot keresi, és Jedi lovag.....

Sokszor gondoltam rá, hogy megmutatom neki azt a bizonyos világosságot, sőt az első sorból szurkolok neki: Ezaz!!! Csak Kövesd a fényt! Menj a fény felé!!!

De ezt a törvény bünteti, és még ő sem ér meg nekem 10 év börtönbüntetést.


És akkor most dühömben elmegyek, és főzök valami fincsit!!!! Sőt, kitakarítom a szobámat....

4 megjegyzés:

  1. Azért lépő be és írja ki hogy senkinek, mert hisztis, és ugyanakkor sajnáltatni akarja magát, hogy neki most bánata van, és jól esik neki az, ha mégis ráírnak, és megkérdezik: Mibaj? De ő csakazért is jajj semmi... És kéreti magát, aztán egyszercsak rázúdítja az illetőre minden problémáját... Ez elég szánalmas, dehát ezvan ;)

    VálaszTörlés
  2. Egyre jobban örülök, hogy föl sem telepítettem az MSN-t :-D

    VálaszTörlés
  3. Bár én is ilyen szerencsés lennék :D
    De sok olyan ismerősöm van akivel csak msnen tudom tartani a kapcsolatot.

    Ennyit megér, az idiótákat meg kiszelektálom :P

    VálaszTörlés
  4. Én a Skype-pal vagyok így - mármint hogy van, akikkel csak ott tudom tartani a kapcsolatot -, pedig már szabadulnék attól is nagyon :-)

    VálaszTörlés