2010. március 10., szerda

HÖ?


A Google© Feketekeresője csodákra képes néha.... A felül látható példány ma készült. Történelmi pillanatnak lehettem tanúja. A kereső nem talált semmit.

ÉLJEN!


Jah, igen...az a Star trekkes téma. Nem mondom meg honnan van, és ne kérje el tőlem senki. Ha mégis, ebben az esetben konzultálnom kell a tulajdonosával. :P

Valamint: Fogggggalmam nincs mi ez a cyberpsiichosis, Zoo msn ablakán kattintottam rá teljesen véletlenül. Tehát, és mivel a gugli sem talált rá, örök homály fedi kilétét.


Ígértem valamit? 2012... Resi - Kód vera, Mass Effect.... nincs elfelejtve.... annyira.

De mostanság nem sok hajlandóságot mutatok az írásra, úgyhogy ezeket is mellőzöm egy kicsit.
Majd mindent bepótolok - értsd úgy, hogy majd jön egy újabb időszak, amikor napi 2-3 bejegyzést teszek közzé - csak győzzétek olvasni!!


Na.... Lö pá!



JAAA!!! Tudom már mit felejtettem el!! Amennyiben valaki mégis rátalálna erre a csodaműre (a nevéből kiindulva azonban tudom, hogy nem az én deviáns ízlésemnek megfelelő muzsika -és akkor szépen fejeztem ki magam- gondolom...) az legyen oly szíves -amennyiben elég bátornak érzi magát és nem fél a haragomtól-, és egy youtube linket küldjön nekem.
Vagy ha valaki rendelkezik egy számmal, az msn-elje át nekem :P
És a többi és a többi.....
A legrosszabb ami történhet, az az, hogy agyérgörcsöt kapok, de ez legyen az én egyéni szoc problémám!



Jah, és küldjetek nekem alkatrészeket Farmville-en a lóistállómhoz!!!!! :D :D :D
Kösz....!

2 megjegyzés:

  1. Lószerszámokat küldeni nem áll módomban, kis műhelyem műselyemmel hímzett hülyeségek előállítására szakosodott, azok pedig roppant ostobán mutatnának odalent, falun, neten. ;)
    {Kezdek gyanússá válni, talán csak nem sörre gyúrok nálad???}
    halk kuncogás

    VálaszTörlés
  2. Amúgy ezt kerested? Kár volt,ebben a műfajban azért már letette a garast a Kraftwerk -- hoppszla, hát nem mind megvan idehá!:)
    http://www.myspace.com/cyberpsiichosis
    {Atyaég, ez szörnyű fika, viszont gazdaságos előállítani. Ész nuku, egy PC, meg egy kicsit berhelt Magix 14, oszt' telifoshatod ilyesmivel a záróvonalat Bécsig oda-vissza négyszer is akár.}
    Határozottan :P Sőt: piszok humánfekália.

    VálaszTörlés