2010. március 20., szombat

.

17 fok van kint, találtam Nospát az egyik fiókban, miközben tollbetétet kerestem, holnap nap-éj egyenlőség lesz -bár a met.hu szerint ma van- és volt ma Univerzum a tévében....

Szóval ma jó napom van.

Leszámítva a migrén gyanúmat. Riadót is fújtam 2 szem rubofennel, de amilyen vadállat vagyok -és amilyen gyengus a rubofen- szerintem mentem bekapok még egyet....

Biztos ami biztos....

nem, ennyitől még nem áll be az ember....



Megtaláltam a sztetoszkópomat a vérnyomásmérőmbe rejtve... Rögtön eszembe is jutott, hogy már vagy 2 hónapja (ha nem több) nem mértem meg a pulzusomat. Nem mintha számítana, csak a doktornéni a lelkemre kötötte.


Na, jó... ideje tennem valami hasznosat is. Felmászom az ágyba és olvasok. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése