2010. február 2., kedd

*sóhaj*

Na, hát úgy döntöttem, hogy eltávolítom a "címke" cuccot.... Marha jópofa dolog, de, annyi bejegyzésem van, hogy nincs türelmem besorolgatni az 1 év irományait.

Az új fejléc meg készülget, lényegében ugyan olyan lesz mint a mostani, csak sötétebb, hogy látszódjon a felirat is... XD Majd kiteszem.

most még videókat gyűjtögetek egy új, videókkal teli szórt (igen, mind resi-s) bejegyzéshez.

Meg kéne írnom az exkluzív bejegyzést Albertről -testvérbátyám ihletének visszanyerése végett- de túl sok mindent lehetne róla firkantani... kilóméteres bejegyzést viszont nem akarok.

Elkélne már az a honlap, hogy az ilyen mániáimat jobban kiélhessem :D

Neki is láttam egynek, ami relatíve egyszerűnek tűnik... majd meglátjuk mi lesz belőle :P

1 megjegyzés:

  1. Nem vágom... Akkor abba akarod hagyni a blogolást? Vagy mivan? Jah, csináltam neked egy bannert, hogy jobban látszódjon a szöveg. Nemsoká átküldöm mélben, aztán majd megmondod, hogy tetszik-e, meg hogy a töltelék duma hová kerüljön... A honlapban tudok segíteni, láttad a twingos oldalamat is, meg a handfítet is, azokat én csináltam, teljesen.

    VálaszTörlés