2010. február 2., kedd

Az említett videós.....

na, hát úgy ahogy összegyűjtögettem...

Négyet találtam, ami megfelel deviáns izlésemnek.

De, hogy miről is van szó? Egy társulatról -talán ez a megfelelő szó- akik filmek trailer-jéhez csinálják a zenét.

Meg kell hagyni, egész jó. Sőt, nekem kifejezetten tetszik. Immediate Music a neve.

Na és ezeket a klafa kis zenéket, ha ötvözzük a Resident evil-el, akkor valami sokkal jobbat kapunk.

Ilyen videókat találtam, szám szerint négyet -mint azt írottam vala- plussz még van egy ötödik is, amit régebben találtam.

No,akkor lássuk a medvét.

Ennek a zenéje kísértetiesen hasonlít a Karib tenger kalózai 3 zenéjére... Lehet, hogy az. Utána kéne olvasnom.
Persze van benne zene a Resident 5-ből is, de ez ne tévesszen meg senkit, azt nem ők csinálták. A videó készítője látta jónak, ha bele teszi azt is :P





Aztán a következőőő:



Ehhez nem fűznék hozzá semmit... :D szimplán csak tetszik :P


Kövi:



Nyugis zene, annyira nem illik a resi-hez, de azért tetszik. Úgy látszik a gyerek, aki ezeket a videókat csinálja, szereti az Immediate music-ot, mert sok videójában az ő zenéjüket használja.

Kövi: XD



Ez a zene nagyon tetszik :D :D


Deeeee, a legjobb csak most jön :D
Ez tetszik a legjobban.

Yeti112 sok jó videót csinál, bár az utóbbiak kicsit erőltetettre sikerültek. Ettől függetlenül figyelem a profilját, hátha van valami új.
Ez egy régebbi videója, szerintem nagyon faszántosra sikerült!




És akkor most.... Ez a zene amit használt a videóba, két Immediate music, csak összevágva. Az egyik a Serenata (elején) a másik a Fury (végén)

A Serenata tök jó, van egy verziója amibe "énekelnek" is...

Beküldöm, mert király a cucc :D




Kérdés... a kép színe tényleg változik, vagy csak én képzelődök?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése