2010. február 10., szerda

Ezoterika

Válassz egy hópihét, és megtudod, ki vagy.
Nézd meg mi a szülinap számod, és megtudod, ki vagy.

Meg ehhez hasonlók... Szerintem a legtöbb embernek nincs rá szüksége, hogy egy ilyen fis fos ezoterikus bullshit mondja meg, hogy kedves-e, vagy sem, élvezi-e az életet vagy sem... Aki meg nincs tisztában önmagával, annak nem ezoterikára, hanem pszihológusra van szüksége.

Hogy honnan tudok ilyenekről? XD Van egy ezoterikus oldal, ami folyton küld nekem ilyen marhaságokat. Érdekel, hogy milyen idiótaságokat tudnak még kitalálni, hát megnézem.

Olyanok szoktak kijönni, amiktől a hajam égnek mered.

A hópihe tesztnél pl azt dobta ki, hogy: Különleges vagyok, mert bölcs természettel áldott meg a sors. Nyugodt vagyok és békés, boldog, hogy élek. Ezek után ki feltételezné rólam, hogy nem szeretem a telet...

Hát kérem... Néha tényleg örülök, hogy élek, pláne azután, hogy egész nap takarítok itthon és tonnányi élelmiszert hozok haza a boltból. Hogy nyugodt, békés lennék? Attól függ, hogy reggel fölpiszkálnak-e és, hogy ha igen, akkor kellő tapintattal teszik azt, vagy sem.
A telet meg, ugyan nem utálom, de tele van a hócipőm vele, mert hideg van, és mert nincs lombja a fáknak.

Arkangyal jóslás... Leírása: Az arkangyalok létező lények (tudod, kinek meséljék be), nagy hatalommal (persze, persze...) bla bla bla bla....
Na,most húzunk egy kártyát! Töltés folyamatban, és nem csinál semmit... Biztos megharagudtak rám az angyalok... Ejnye... :P

Gyümölcsjósda... Esssssszem fassssszom megállllll!!!!!
A cseresznyét választottam, mert a felsorolt gyümik közül ez a kedvencem... Erre ezt dobja ki: Ha a cseresznyét választottad, akkor egy dolog biztos elmondható rólad: Társasági ember vagy...

No, persze... utálom az embereket, nem szeretem a társaságot, de ettől függetlenül társasági ember vagyok, mert egy jós azt mondta, hogy az vagyok és ki vagyok én, hogy ezzel vitatkozzak?

Az ősi ösvény tarot is pikkel rám, mert ugyan azt csinálja, mint amit az arkangyal....
Hogy lehettem ilyen tapintatlan? Megsértettem a kártyákat XD

Na mindegy... összegezve. Ezek jópofa dolgok, de csak poénnak. Valaki komolyan veszi ezeket a netes oldalakat? Annak gratulálok....
Ha valakit érdekel a dolog, az menyjen professzionális jósnőhöz, akinek kristálygömbje is van XD XD

15 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Egyfolytában :D
    De most komolyan... A tárgyaink, a szobánk, mindenünk amink van, sokat elárul rólunk. Lehet, hogy az is, mi a kedvenc gyümölcsünk, vagy melyik hópihe forma a legszimpatikusabb, de nem egy internetes oldalon. :D Ez tök ugyan olyan mint a netes IQ teszt. lókakira sem jó, maximum arra, hogy elüssük vele az időt, de aki normálisat, hivatalosat(vagy hogy hívják) akar, az szakemberhez fordul. Az ezoterikával is ez a helyzet... szerintem. :P

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezzel a jósos dologgal kapcsolatban... Van valamelyik tévén egy 0690-es műsor. Ott jósol a nő. Valamelyik nap megütötte a fülem az egyik betelefonáló hangja. Köv.: Eltűnt a lányom, két napja nincs hír róla. Tudna valamit mondani? Kérem, segítsen...

    Valaki nagyon el lehet keseredve, ha egy jósnőhöz fordul, vaaaagy, meg van rendezve a dolog, hogy telefonáljanak még... A nő nagy hirtelenjében összecsapta a tenyerét, koncentrált egy kicsit, majd közölte a pasassal, hogy ha 3 napon belül nem kerül elő a gyerek, akkor ne nagyon számítson rá, hogy látja még élve... Azért ez szerintem gáz... Jah! Azt is mondta, hogy adás után hívja vissza, aztán valamit még intéz. :D

    Szal én nem tudom. Nekem ez szemfényvesztésnek tűnik, szerintem sokaknak... Ismerjük ezeket a típusú műsorokat, tudjuk, hogy mire megy ki a játék a 0690-es hülyeségeknél (Valkó Eszteres szókirakós - Valkó Eszterrel nincs bajom, nagyon tetszik a stílusa). Szal ha valaki nem tudta eldönteni eddig, hogy hisz-e az ilyen dolgokban, vagy nem, az egy ilyen műsor után valszeg azt mondja, hogy "Naneeeeeee"... Hm?

    VálaszTörlés
  5. Pedig a fészbúk is megmondja, kivel fekszel le holnap és ki a napi barátod XD

    VálaszTörlés
  6. Ez a fészbuk egyre veszélyesebb XD
    Amúgy én is észrevettem hogy az emberiség intelligencia szintje rohamosan zuhan. Pl. találtam egy weboldalt, ahol egy fazon 2012-es világvégére hivatkozva túlélőfelszerelés boltot nyitott.. és állítólag jól megy az üzlet.

    VálaszTörlés
  7. Mert a sok marha nem néz utána a tényeknek :D
    Ez a 2012-t a maják jósolták meg... Sok évre előre elkészítették a naptárat, de csak 2012-ig jutottak. Azt mondták, az az idő vége. Egy szóval nem mondták, hogy elpusztul a világ... XD Szimplán csak addig tudták megcsinálni a naptárat. :D

    VálaszTörlés
  8. Azért ez a túlélőbolt nagyon durva... És lám, milyen sok a hülye, megy is. :D Aztán lehet, hogy igaza lesz, aztán a 2012-es szilvesztert már nem érjük meg... :D

    VálaszTörlés
  9. nézd a jó oldalát XD
    Nyissunk mi is boltot :P

    VálaszTörlés
  10. Oké. :D Nade ha megdöglünk, akkor a sok pízzel mit csinálunk? :O :D

    VálaszTörlés
  11. Hát mondjuk 2011 októberéig jól megszedjük magunkat, utána december 31-ig elszórakozzuk...
    Minden nap drága étteremben eszünk,a tengerparton napozunk, miközben egy 5 *-os szállodában lakunk heteken keresztül, a legdrágább kocsit béreljük... béreljük? vesszük!! és azzal kocsikázunk körbe körbe (még a sarki kisboltba is azzal megyünk) és mire eljőőő a végítélet napja, mindet elköltjük :P csórón halunk meg, de a míg éltünk jól éltünk. :P

    VálaszTörlés
  12. Igazat beszélsz. Mint a népmesében... :D Volt is galamb, meg nincs is... :D

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Ha vége lenne, arról lehetne tudni, nem? Vagy nem. :D Nemtom. Azért ez a véleményem: :P :D

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés