2010. január 31., vasárnap

Albert

Exkluzív bejegyzés Albertemről -hogy legyen mit kiparódizálni a "Krimzon bosszújában"- mert ilyen még nincs, és mert nincs kedvem a Resi 3-ról írni.... XD

Albert fucking Wesker a múlt század 60. évében született (1960),de hogy egészen pontosan mikor, azt a fene se tudja... Szerintem ő sem...

Közérdekű közlemény... A Youtube-on található információ, miszerint augusztus 24-én született és a második keresztneve Jason, teljes mértékben alaptalan XD

Amolyan se lelőni, se kibírni típus, de én azért szeretem! :D Egoista, nárcisztikus, kedves, aranyos és szép....

Mi a lófakkot lehetne írni erről az úriemberről? Derékbőség? Pénisz méret?
Sajnálatos módon egyiket sem tudom (Bár a pénisz méretéről van némi elképzelésem) csak, hogy 183 cm magas... Eredetileg... A Resi 5-ben megnőtt egy kicsit, ott már 190 XD

Hízott is, mostanra már 90 kiló, bár ezt nem látni rajta. Olyan vézna, mint aki Norbi ápdét kaján él...

Fúj anyám... És a sok marha picsa akik azt hiszik magukról, hogy dagadékok, holott elől deszka hátul léc mindegyik, megveszik drága pííízért és még eszik is... Az olyan embereket, akik fogyókúráznak, Norbi kaján élnek, étteremben csak egy salátát kérnek, holott üvölt róluk, hogy kopog a szemük az éhségtől, le kéne lőni... vízbe fojtani.... feldarabolni... mindegy, csak pusztuljanak...


Visszatérve Albertre XD XD
Drága férjem túl összetett karakter ahhoz, hogy bármit is írjak róla XD

nem is töröm magam, inkább nekilátok a Resi 4-nek.... abba is benne van, majd ahogy jön, írok róla :P


(Nehogy megtudja, mert kinyír XD)

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Azért tette januárhoz, mert január 31-én álltam neki a bejegyzésnek, de csak most tettem közzé XD
    Aztán az eredeti dátum szerint sorolta be :D

    VálaszTörlés