2009. november 1., vasárnap

Cím? Minek az?

Épp tömöm magam... valami rémisztő ízű valamivel. A mélyhűtőbe találtam, valami sága bigyó, de senki nem eszi... Rendes konyhamalac vagyok, majd én megeszem!
És ha túlélem, még talán krumplit is sütök, úgy megkívántam.
(Ki vállalkozik a krumplipucolásra?)

http://www.megavideo.com/?v=MOSTO5FI

Hagyom, hogy a videó beszéljen helyettem...
Le tudnám írni, de tőlem egy kicsit elfogultnak tűnne.

Szólj, ha megnézted...


Meg? Oké, akkor folytatom...

Én tudtam eddig is. Ha nem lenne az, kikosaraztam volna.


GyiK: Miért nem írsz normális dolgokról?
Válasz: 1. Mert a férjem sem normális.
2. Mert nem akarok.


Mielőtt bárki megkérdezné, ezt a kérdést én tettem fel magamnak.
Egyébként kössz, jól vagyok!


A Leica-val álmodtam!! Odaadták mérni!! ^^

Szép álom...

4 megjegyzés:

  1. Elfogulatlan véleményem az uradról.

    Szerintem egy műmacsó véglény, lefogadom, hogy női fodrászhoz jár. (Hm, speciel én is, de csak mert ott lehet záróra után cigizve-sörözve szabadulni loboncomtól.)
    Ha korábban ismerlek, az esküvőtökre bizonyára egy marcipános vibrátort ajándékozok neki, amiként neked pedig hét kila szín húst, hogy testesedj a kíméletlen feladathoz.
    De majd a gyémántlakodalmon!!! Huhuhú! Lesz ott még nikkelezett járókeret is a vén sviháknak...neked pedig akkorra leginkább egy szép kis bunyórobotra lesz szükséged feles energiáid levezetésére. (Na, jó, azért egy szelet gombást és fél láda -- kissé lejárt szavatosságú -- lemonbeert is viszek.)
    A végén mind elmegyünk vért adni, hiszen bolhaküretnyire lesz a századik évezred hajnala.
    Addig békés, boldog hét évezredet. Megsúgom, a
    HE7EDIK lesz a legzordabb, akkor jönnek majd ki a falból a méltatlanul elfeledett pomogácsok... xD:DXD -- akkoriban ez majd azt jelenti: meghosszabbították a májusi galaxis-bérletemet...ilyen szép világ jön. :D

    VálaszTörlés
  2. Jajjj... Szegény Albert :D XD XD XD

    VálaszTörlés
  3. Bocs, de máris helyesbítenem kell egy pindurit.
    Ez a te Alberted kiköpött Boros Zoli a 'D'-ből, talán csak a hangja rekedtebb. Kár, hogy ide nem tehetek képet, de nem úszod meg... (O)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés