2009. november 6., péntek

....

Júúúj, pont most volt előcsöngő XD
Jókor állok neki írni. Nembaj, ma nincs bent a tanár néni az első órán.
Másodikon meg dogát irat, úgyhogy jó lesz majd átnézni egy kicsit, meg talán puskát is írok. :P

Ahoz képest, hogy tagnap csütrötök volt, ami a kedd után a második legrosszabb nap a maga kis 3 földmérés tanjával, nagyon jól telt.
Első órán leszidtam a tanár bácsit, hogy szúrós tekintete van miközben beszámolót tartok neki az ingatlannyílvántartásról (kaptam rá egy 3ast, de hogy mire föl, azt csak ő tudja XD - kis aranyszívű) és elhesegettem a közelemből, mert még a végén képes és ad egy pofont XD
Na jó, egyébként nagyon aranyos... nem bánt XD

Atán a földmérés tanárnénivel átvettük a gazdaságis marhaságot, és dolgozatot írtunk belőle XD XD
Abból állt, hogy megnézte, mit jegyzeteltünk XD
Kaptam rá egy 5-öst... Szerintem az év legjobb dogája volt XD
A 3. óráján meg akasztófát játszottunk XD

Aztán volt egy ofőóra... egész héten 1 óránk van az osztálytermünkben, abból is csak legfeljebb 20 percet vagyunk ott, mert megyünk ebédelni, vagy kilógni, stb... de ettől függetlenül, ma nekünk (térképészeknek) kellett volna kitakarítani a termet. XD
Ki is kértük magunknak rendesen, de azért én összesöpörtem, és betoltam az egészet a szekrény alá XD

Ez a nap meg elég felemásan indult, marhaságot álmodtam, reggel mercenarieseztem, ahol 2-szer, ráadásul ugyan ott, meghalt szegény férjem XD

Na, majd meglátjuk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése