2009. október 24., szombat

Az bizony!


Ugye?

Csak, hogy ne mondják: Rossz feleség vagyok!
Inkább egyet értek vele....
Hajjajjj Albert! Mivé lettél!! Na mindegy

És most:
Mert megígértem!

Szeptemberben kezdtek el a mellettünk lévő agyament seggfejek zajongni. Nagyon élveztem, amikor még hétvégén is arra ébredtem, hogy a munkások káromkodnak mint a kocsis.
Hát még amikor a láncfűrészre... Resi 4 utóhatás.
Na, de már befejezték a munkálkodást. Mit építettek a szobám ablakával szembe?
Konyhát....
De mivel szeretem az összeesküvés elméleteket, meggyőződésem, hogy kém állás és amikor a banya mosogat, titokban engem kukkol... Kár, hogy nem tud, mert nekem tetőtéri ablakom van :P

Na mindegy, ők tudják. Emlékszem még, anyáék mesélték, hogy annó (én még nem is éltem) akkora volt a házuk mint egy sufni, aztán bejött nekik az üzlet és mostanra már akkora lett a ház, mint a miénk, ha nem nagyobb... Pedig a miénk se kicsi. Mire jó 20-21 év meg pár fölösleges millió :P Csak ha lehet, csöndben építkezzenek! És NE hétvégén.
Bár mindegy, mert a költözés után már szegény Szabolcs gondja lesz. (nem tudja mire vállalkozott a hülye)

Új szerelmem -a férjem meg ne tudja- :



Ezt hogy állítják át II. távcsőállásba?

Az a prizma ott, csupán 400 ezer forint. Így összességében durván 4 milla.
Írtam, hogy a sulinak van 26 millió mínusza. Ennek ellenére (még ha 70%os kedvezményre is) vett egyet.

Kár, hogy az életben nem fogják odaadni mérni. Ehelyett vihetjük a jóó öreg már-már használhatatlan teodolitokat, de hát ez van, ezt kell szeretni.
Jut eszembe, meg kell buherálnom a mérésemet...

Szegény Leica... Nehogy ott porosodjon a szertárban, ha már megvették, adják oda mérni :P
Olyan cuki!!! Megkeresei a prizmát. Utána benyomjuk a lock módot, és onnantól kezdve követi. Nem kell szórakozni az irányzással. Legalábbis amennyit felfogtam az ismertető előadásból, aszerint nem. Csak hát ez leginkább a földmérő csapatot érintette. Mi négyen térképészek, inkább aludtunk, ropit ettünk, és kilógtunk.

Na aztán a mérőállomáson kívül van mégegy Leica, amiért (bocsánat) benzint hugyozok, de az szintező.




Olyan aranyos!! A suliban is ilyenek vannak, ezeket kivételesen kivihetjük. Kár, hogy átlag 2 évente egyszer megyünk szintezni. Pedig sokkal jobb, könnyebb és viccesebb mint a tájékozás meg a kutya füle.


Jóóólvanna... Tudom, hogy senkit nem érdekel a földmérés... Engem sem, nyugi!! Csak ezek a kütyük olyan enni valóak, hogyha egyszer lesz pár fölösleges millióm, muszáj vennem egyet egyet belőlük!

Na, témaváltás: Még mindig nem csináltam meg a beígért honlapot! Tudom, sügér vagyok :P
Rossz hír, hogy valószínűleg nem is fogom. Vagy ha igen, akkor majd a költözés után, amint bekötik az internetet.
És itt jön a mai nap második rossz híre: Költözés után feltételezhetően még 1-2 hétig nem lesz net XD
Jó hír: A suliban van... Onnan letudom bonyolítani az e-mail-eket meg a satöbbiket :P Még ha csak kedden (?) szerdán és pénteken...


Na, jólvan, elegem van! :P
Majd máskor írok... :D

1 megjegyzés: