2009. október 24., szombat

OMG

Ezt vegyétek utóiratnak!!!

Épp olvasgatom a korábbi bejegyzéseket, és láttam egyet, már elfelejtettem melyik hónapban (úgy látszik kezet fogtam Mr. Alzheimerrel) ahol Susmó -aliasz Negro- kutyámról írok. Egészen pontosan arról, hogy feltettem az internetre, a rexre meg mindenhova.

Na akkor ezúton jelenteném: Negró kutya már csak ex házi kedvenc, sikerült új gazdához adnom.
Folyamatosan jönnek róla a képek és infók.
Szépen beilleszkedett, nagyon jól érzi magát, szeretik, és (én tudtam előre nyehehe) nyitogatja az ajtókat. Azt nálunk is csinálta, meg lelopkodta az evőeszközöket, megevett vagy 8 fakanalat, stb stb....

Na, csak ezt akartam... remélem...

1 megjegyzés:

  1. akutyafaajatkoeveteljuekakeepeketstopraagottfakanalakkeesoebbantikvitaaskeenteerteekesiithetoekstop

    10 szó: 4,20 Ft (marsaludnieenhuelyestopostopstop) (O)

    VálaszTörlés