2009. június 27., szombat

....... XD

(csak mert jobb cím nem jutott eszembe)

Az utóbbi 3-4 napban szereztem pár új, érdekes holmit, aminek a felét úgyse fogom használni meg úgy egyébként nem is jó semmire, de én már csak ilyen vagyok.
Jelen pillanatban pakolászom jobbra balra a már meglévő lim - lomjaimat mert nincs szivem kidobálni őket, habár a nagyját beraktam a "rumliszobába" így megvannak, de mégsem nálam foglalják a helyet.

Jelentem, a mai naptól boldog tévé tulajdonos vagyok. Adót egyet sem lehet rajta befogni, nem is állítgattam (azt se tudom hogy kell), de nem is azért kellett, hogy nézzem. A PS2-höz, így nem kell lemászkálnom, vagy kimennem a nagyszobába ha épp nagy ritkán játszani akarok. De lehet hogy majd neki esek és beállítom rajta a National geo-ot meg a Discoveryt.
Na meg persze, nem utolsó sorban jó porfogó! :P

A lenti konyhában meg az egyik szobában akkora a kupi, hogy meg se lehet mozduli, tele van minden bútorokkal. Ma áthozták nagyanyám lakásából őket, most itt ácsorognak. Aztán majd aki igényt tart rájuk, elviszi.

Hulla vagyok, egész nap cipekedtem, pakolásztam. Ezért utálok rendet rakni a szobámban, mert csak a rendetlenség lesz nagyobb és ki se tudok igazodni a dolgokon, de a tévének helyet kellett csinálni. Ja ráadásul fél 7kor a Hungárián dekkoltam egy kicsit, igaz hogy miután hazajöttem bedőltem az ágyba és aludtam még egy kicsit.

Oké-oké, ez az egész most totál zavaros. Meg kedvem se volt blogot írni, de ebben a hónapban még nem írtam semmit, egyrészt mert semmi nem történt, másrészt meg mert az első is épp elég ok. Na de most történt, pl tegnap nagyanyám temetése. Úristen, olyan jól nézek ki öltönyben... vagy mi a neve... kosztüm? Tök mindegy... jól nézek ki benne. Maga a temetés nem volt nagy szám, de hát melyik az. Betették nagyanyám hamvait nagyapám hamvai mellé, volt egy faszi, aki úgy nézett ki mint a Gyurcsók doktor vagy hogy a bánatba hívják azt a telefonon gyógyítgatós kuruzslót, mondott egy beszédet (mellesleg nem egyszer említést tettek benne rólam!! Oh yeah, szupersztár vagyok... de miért mindig a temetéseken emlegetnek?) Aztán a sírtáblát visszatették a helyére és ment mindenki a maga kis dolgára.
Volt egy banya, akiről fogalmam nem volt hogy kiaz, életemben nem láttam, ha meg igen akkor kicsi koromban, de a vén kriptaszökevény többet tudott rólam mint én magamról... weird... deeee lehet hogy nagy rajongóm :P

Na aztán a földméréstan tanárnőm is felhívott, megvan a nyári gyakorlatom helye, már csak az idejét kell egyeztetnem, és hétfőn bevágtatnom a suliba egy pecsétért... Király, úgy "hiányzott".
Ja, és hogy mi van a beígért honlappal? Semmi. Egy darabig ügyködtem vele, aztán abbahagytam, de megcsinálom, mert.... mert meg... na, jólvan, elegem van az írásból, még fel kell cipelnem ezt azt, meg elő kéne kerítenem a porszívót is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése