2009. május 24., vasárnap

Star Trek buli

Hűű ez a tegnapi trek buli!! Izomlázam van... XD

Kezdve az elejétől... 3/4 7-kor ki az ágyból, utolsó simítások mielőtt a földdel egyenlővé tennénk a házat, kis hely a frigóba, kertrendezgetés...

Hetes és az anyukája eltévedtek, vagy 6x hívott fel, hogy merre, hová menyjen, végül aztán úgy döntött, hogy taxit hív és a kocsival követi... Sikeresen idetaláltak pár óra bolyongás után, de a lényeg, hogy megérkeztek! ;)

Opcsi és a pizzája... Addig tekergette (gondolom én) a sütőt, amíg kialudt és amikor újra be akartam gyújtani, nem vettem észre, hogy maximumra van állítva, úgyhogy felrobbantam. XD XD
Leégtem minden értelemben. :D

Saavik kis ajándékai írtó nagyok, nagyon tetszik!! :D A fánk amit hozott, eredetileg a közösbe került volna, de a névnapom közelségére és egyébb "érzelmi" okokra hivatkozva kisajátítottam és az alakjából kiindulva elkereszteltük vulkáni fül fánknak! Nagyon fincsi volt!! :D

Szendzsi és az asztaltánc: azt hiszem ehez nem kell mit hozzáfűznöm, Szendzsi jól érezte magát! :D

Species 8472-es porpanírban: Spec gondolt egyet és bele költözött a talicskába, mire a srácok kapva az alkalmon, fogták, kiborították belőle, és összeszórták homokkal, aztán rá is ugrottak kicsia rakásozni, aminek az lett a vége, hogy Avald szeme tele ment homokkal.

Este amikor már mindenki elment és Saavikkal feljöttünk, egy darabig beszélgettünk, aztán hajnal 3kor lefeküdt, mert 7kor keltünk. Én még olvasni akartam de a padok és az asztal a kertbe maradt, úgyhogy jobbhíjján beköltöztem a fürdőszobába. El is kezdtem olvasni, de két oldal után megadtam magam és elaludtam. Arra ébredtem, hogy marhára fázik a seggem. Kimentem de kint is marha hideg volt, ráadásul Lupa kutya elkezdte kiborogatni a szemetest, a Negró meg örjöngött. Nem aludtam túl sokat, de miután kikisértem Saavikot a megállóba, hazajöttem és bevágtam magam az ágyba.

De mindent összegezve (szerintem) nagyon jó buli volt, jól éreztem magam, remélem a többiek is. Úgyhogy jöhet a következő Trek buli!! XD

1 megjegyzés:

  1. Eddig mindenkitől kurva jók a visszajelzések, szóval szerintem ezt a közeljövőben meg kéne ismételni :D Lehet hogy a helyszínt én vállalom XD

    VálaszTörlés