2009. április 15., szerda

Musz

Kaptam egy nyuszit! Tegnap lent voltam Fóton az egyik volt osztálytársamnál, tőle kaptam!
Tök jópofa kis hely Fót. Nyugis, csöndes és találtam egy marha nagy templomot két toronnyal!!! Majd megkonstatálom egyszer belülről is.
Na, de a lényeg, hogy jól éreztem magam. Teletömtem magam fincsi mézes sütivel...
Berni hozott nekem virágot, jól elszövegeltük a napot....

Na, de a nyuszi... Jujj de szemtelen... Elengedem a szobában és ha vissza akarom tenni a ketrecbe, lerúgja a fejem, hogy ő ugyan vissza nem megy, ő most körbe akar nézni. XD
Nagyon aranyos :D Elméletileg Bishopnak hívják, de a Musz egyszerűbb. XD Szép vörös törpenyuszi. És olyan jóó selymes a bundája!! Meg jó a haja!! Lehet fodrászolni! :P

Na, nem írtam csillagidőt. Nembaj, majd legközelebb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése