2009. március 3., kedd

Captain's Log, Stardate: 47674.5

Hirtelen felindulásból elkövetett alváshiány áldozatává váltam.
Néztem, néztem, és úgy elnéztem, hogy a fedélzeti komputer szerint fél hat volt. Pedig nem is vállaltam éjszakai műszakot. Na, de ez van.
Aztán egy idegen látogatott meg az Omega Centauriról, de véletlenül a konzolon hagyta a gyémántfélkrajcárját és mire észrevettem és utána rohantam volna, már vissza transzportált a saját hajójára, teret váltott, és elviharzott.
Így a gyémántfélkrajcár a becsületes megtalálóé maradt.

Egy instabil szubtér mezőn áthaladva különös jelenségnek voltunk tanúi az első tisztemmel. A billentyűzetem gombjai kiugráltak a helyükről és amelyik tehette, fejbe vágott.
Aztán pár telepes az üdvözlő csatornán keresztül közölte velem, hogy "hatmeghatazharminchatésnemtizenkettő".

Hajónapló, kiegészítés:
Az első tisztem egy kenyérpirító.

A Sheliak három napja valami szerződéssel zaklat, aminek én egy szavát se értem.

Meglestem a főgépészünket, amint a reaktort környékezte. Még beszélt is hozzá.

Két hete olyan vagyok, mint akivel felmosták a hajó mind a 24 fedélzetét. Az első tisztem szerint, ideje volna kivennem egy kis szabadságot, de szerintem csak azért mondja, hogy ő legyen a Big Boss a hajón amíg távol vagyok.
Nem is tudom... Megadjam neki ezt az örömöt?

Vajon mi történne, ha az első tisztemre rákötném az internetet?
Sajnos nem tudhatom meg, mert hevesen tiltakozik ellene.

A biztonsági főnöknek lumbágója van.
Az ővsömör tömör gyönyör, de ő csak vicsorog és morog.
Hogy került gyümölcsös kert a hajómra? És a kertész??
Tele van almákkal körtékkel citromokkal narancsokkal és banánokkal a hajóm!! A répákról nem is szólva.
Szedte vette teremtette elvetette nevelgette, és az egész legénységem ezek levét akarja meginni.
Hangot kell adnom nemtetszésemnek.

Húúúú....

ENGAGE!

1 megjegyzés:

  1. zöldség és gyümölcsraktár lett a hajódból?ejnye...:P

    VálaszTörlés