2009. február 7., szombat

40!!

Ez a 40. bejegyzés! Úgyhogy ennek alkalmából az jutott eszembe, hogy felteszek még egy találós kérdést.

Mi a bemondó?
Bem József spermájának auditív reprezentációja.

És a Belzebúb?
Ördögi magaslat.

Banándugó = Torlódás a gyümölcsraktárban

Baszajev (Samil) = Csecsen főstrici

Az angol szóbeli érettségi tételeink között szerepelt a következő: Transport
Jó témakör volt, semmit nem lehetett elmondani róla, csak azt, hogy milyen közlekedési eszközök vannak amikkel A-ból a B-be lehet eljutni. Tanár néni megspékelte azzal is, hogy mondjuk el, milyen jegyeket lehet vásárolni.
Nekem persze fogalmam nem volt róla mert se jegyet, se bérletet nem szoktam vásárolni, utazási lószarom van, de nem is volt fontos, mert nem ezt a tételt húztam érettségin!!
Nem tudom mit húztam. De el kellett mesélnem, hogy mit csinálok, ha ki akarom takarítani a szobámat. (jó vicc)
Na, én mint a Föld legviccesebb állata elmeséltem neki, hogy veszek a boltba Cillit Bang-et, mert a reklámok szerint elég ha szétlocsolom a különböző felületeken, az majd takarít helyettem.
Tetszett a tanár nőnek a leleményességem, úgyhogy 4-est kaptam. Éljen!!

Kár, hogy a Töri néni nem értékelte a humort. Savanyú káposzta a nő! Ő csak 2-est adott.
Sebaj, akadjon a torkán! HEHE

Na, aztán ott a matek! Balázs tanárúr rendes!! Habár év végén alaposan megszivatott minket, azért rendes volt!
Cézékáipszilonkötőjelkétess nem szívózott, ő 1.3-ra átengedte az embereket, de valószínűleg azok megszopták az érettségin.
Így jobban belegondolva, ha Balu bá nem erölteti rám, hogy járkáljak be mindenféle javító dogág megírására (hozzá kell tennem, hogy iskola időn kívül) nyílván én is írtó nagyot cumiztam volna érettségin!

Jó buli volt az érettségi!!!

Mostmár elárulom, hogy egész idő alatt, egyetlen egy tételt nem tanultam meg, még csak elő se vettem őket. És, sikerült!!! Elsőre!! És nem is lett olyan rossz!!

Lehet, hogy csak mert zseni vagyok... Biztos....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése