2009. január 4., vasárnap

Windows 7

Ó, jaj! Egy újabb csodálatos operációs rendszer béta verziója került fel az internetre.
Állítólag még idén kijön a teljes verzió ami Windows 7 névre hallgat. Hát, nem tudom... Ezek sose hagyják abba? Nem rég dobták ki a Vista-t, az is elég bénára sikeredett és most elő állnak egy új oprendszerrel.

OMG!!! Koppintják a Mac dockját!!
Szerintem a Microsoft rájött arra, hogy a Windows operációs rendszerek, kinézetüket tekintve nem túl vonzóak, habár a Vista lehet akármilyen gyépé, azt meg kell említenem, hogy szép.
Szép bizony! Szereztem is egy Vista-s témát az XP-mre, de nem sokkal később le is cseréltem egy Mac-re.
Tulajdonképpen nem is nagyon tűnne fel a dolog senkinek, mármint hogy nem Mac van a gépen, hanem XP. Arról lehet rájönni, hogy a bezárás, teljes méret, előző méret ketyerék nem a bal, hanem a jobb oldalon vannak.
Nem tudom milyen lesz a Win7 dock-ja, de ha olyan mint amilyen nekem is van, meg fognak kergülni az emberek.
Én már megszoktam, semmi bajom vele, sőt, az asztalomon már nincsenek is parancsikonok, mind a dock-on van, de ha valaki ide ül a gépemhez, annak a haja égnek mered, mert folyton rányom az ikonokra és elindítja az alkalmazásokat.

Bármire is készülnek, azt azért tegyük hozzá, hogy a Mac szintjét mind megbízhatóság, mind kinézet szempontjából egy Windows se fogja elérni, felülmúlni meg pláne nem.
De azért a kék halál, és a fagyások ellenére, na meg a többi Xezer érdekes és bosszantó dolog ellenére amit a Windows művelni tud, szeretjük... Ki jobban, ki kevésbé, de azért a legtöbben nem szivesen válnánk meg jó öreg PC-nktől.

Arra azért majd kiváncsi leszek, hogy az olyan szoftveres meghajtók, amik a Vista-ra lettek optimalizálva, mit szólnak majd ha a Windows 7-el találják szemben magukat és nem lesznek hajlandóak feltelepülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése