2009. január 10., szombat

Én előre szóltam!

Nem szeretem ezt mondani (dehogynem, csak hazudok mint a vízfolyás), de én megmondtam!!!
Az emberi gyengeség... Túl jószívű vagyok magamhoz, ezért hajnali 6-kor lefeküdtem. El is aludtam, így ma se mentem tüdőszűrőre, pedig már szeptember óta tervezem, hogy elmegyek.
Na, nembaj, a tüdőm a helyén marad, és a tüdőszűrő állomás se megy sehova, úgyhogy majd elmegyek, ha úri kedvem úgy tartja.... avagy... "Ejjjj, ráérünk arra még!"

A nap hírei röviden:
- Gizmo Gizmozovich Gizmovsk ma, délután 5-kor kegyeskedett fekhelyéből kifáradni. Ezután készített egy bögre forró Nescafé-t, majd leült a géphez. Ezt követően, hírtelen felindulásból felkerekedett, és hazacipelte a fél Spar áruházat.

- Dr. Gizmosekhara megjavította szegény, szerencsétlen, bajba jutott számítógépet, majd mint aki jól végezte dolgát, távozott a helyszínről.
Hazatérvén hosszú zarándok útjáról, hideg fogadtatásban volt része, mivel majd' megfagyott a tulajdon szobájában. Később kutyája, Lupabanji kishíján leharapta jobb kezének középső ujját, miközben Negroshivát próbálta leoperálni szeretett gazdájáról.

- Gizmock Holmes barátja, Nichyeson megtalálta Gizmock lassan két hónappal ezelőtt elrejtett csokoládéit. Gizmock meghálálván Nichyeson szolgálatait, nem testvériesen, hanem fele - fele arányban elosztotta vele a csokoládét.

Most időjárásjelentés és sporthírek következnek. Maradjanak velünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése